Профспілка проти реорганізації методкабінетів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Профспілка працівників освіти і науки виступила проти створення в Україні центрів професійного розвитку педагогічних працівників шляхом реорганізації методичних кабінетів

Як облаштувати заклад освіти за новими будівельними нормами

Про це повідомили у Профспілці.

Профспілка підтримала проєкт закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників та надання їм методичної підтримки», що передбачає збереження методичних установ.

«Профспілка вважає, що в умовах змін адміністративно-територіального поділу України реорганізація науково-методичних установ в районні, міські центри професійного розвитку педагогічних працівників, є передчасною», - зауважили у профспілці.

Так, профспілкою підтримано ініціативи щодо вилучення з Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про повну загальну середню освіту» норми про створення до 1 вересня 2020 року районних, міських (районних у містах) центрів професійного розвитку педагогічних працівників шляхом реорганізації методичних установ (центрів, кабінетів) та організувати і забезпечити відбір працівників до зазначених центрів на конкурсних засадах.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53971

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
213

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110647

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді