Професійний стандарт вчителя: що передбачено

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Професійний стандарт встановлює єдині вимоги до вчителів закладів загальної середньої освіти

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти».

Зміни у Законі про повну загальну середню освіту

Документом будуть встановлені єдині вимоги до вчителів закладів загальної середньої освіти всіх рівнів відповідно до кваліфікаційної категорії.

Професійний стандарт вчителя включає опис основних педагогічних функцій, встановлює єдині вимоги до загальних та фахових компетентностей вчителів закладів загальної середньої освіти, допуску вчителів до роботи та умов праці.

Крім того, у професійному стандарті є опис компетентностей педагогічних працівників відповідно до кваліфікаційних категорій: спеціаліст, ІІ категорія, І категорія, вища категорія. А це дозволить вчителям визначати критерії самооцінювання, а також оцінити готовність вчителя до професійної діяльності у рамках певної кваліфікаційної категорії, проходження атестації та сертифікації.

Пропозиції та зауваження до проєкту приймаються до 20.05.2020 на електронну пошту: [email protected]

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
259

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54177

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
743

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110992

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді