Після цього заборони й обмеження будуть поступово послаблені або зняті
Про це заявив прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, відкриваючи чергове засідання Кабінету Міністрів у середу, 22 квітня.
За словами очільника Уряду, лише завдяки завчасно введеним карантинним заходам сьогодні в Україні один з найнижчих показників по рівню летальності від COVID-19 – 2,7%.
«Але моделювання аналітиків НАН України та дані МОЗ свідчать, що ми ще не пройшли пік захворюваності — він може настати на початку травня. Тож Уряд сьогодні ухвалить рішення про продовження карантину до 11 травня. У нас є дуже чіткий план виходу з цього карантину. Він складається з п’яти етапів», – зазначив Шмигаль.
Реалізацію цього плану можна буде за умови сприятливої епідемічної ситуації* — орієнтовно 12 травня.
*Якщо протягом 10 днів відсоток виявлених випадків захворювання у країні не змінюється або коливається в межах 5%; лікарні мають бути заповнені пацієнтами з COVID-19 менше, ніж на 50%.
Освіта під час карантину:
«Якщо все буде добре і епідемічна ситуація буде сприяти, то 11 травня ми зможемо говорити про відкриття парків та скверів, закладів торгівлі непродовольчими товарами, частини об’єктів побутових послуг. Можливо, будуть інші пом’якшувальні заходи. Але про них ми зможемо говорити пізніше», — зазначив Шмигаль.
Такі дії дадуть змогу повернути частину людей на роботу, покращити емоційне здоров’я українців та дати старт розігріву економіки.
Джерело: Урядовий портал
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме