«Протягом громадського обговорення Держстандарту отримано 434 звернення із зауваженнями і пропозиціями <...>. Кожну пропозицію розглянули експерти. До 1 травня ми продовжимо обговорення Держстандарту в онлайн-форматі і роботу над тим, аби цей документ став органічною частиною Нової української школи. Сьогодні це — одне із пріоритетних завдань, оскільки реформа НУШ торкнеться 5-9-х класів уже в 2022 році», – зазначила Любомира Мандзій.
Як завершити навчальний рік в умовах форс-мажору
Після врахування основних зауважень у Держстандарті:
Окремо у мовно-літературній освітній галузі розширено поле художньої літератури (у розділах, які стосуються компетентнісного потенціалу галузі, зокрема у компоненті «знання», а також у результатах навчання). Терміни «оригінальна та перекладна література» у тексті документа і його додатках замінено формулюванням «вивчення літератури українською мовою (твори українських і зарубіжних авторів)».
У громадянській та історичній освітніх галузях доповнено окремі обов’язкові результати навчання учнів з метою увиразнити національний та патріотичний аспект.
Після цього Держстандарт обговорить Колегія МОН, а в червні 2020 року планується розгляд документа на засіданні уряду.
Джерело: МОН