Обговорення держстандарту базової середньої освіти: МОН оприлюднило звіт

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оприлюднено звіт за результатами громадського обговорення Державного стандарту базової середньої освіти

«Протягом громадського обговорення Держстандарту отримано 434 звернення із зауваженнями і пропозиціями <...>. Кожну пропозицію розглянули експерти. До 1 травня ми продовжимо обговорення Держстандарту в онлайн-форматі і роботу над тим, аби цей документ став органічною частиною Нової української школи. Сьогодні це — одне із пріоритетних завдань, оскільки реформа НУШ торкнеться 5-9-х класів уже в 2022 році», – зазначила Любомира Мандзій.

Як завершити навчальний рік в умовах форс-мажору

Після врахування основних зауважень у Держстандарті:

— викладено в іншій редакції мету та ціннісні орієнтири базової середньої освіти;
— підсилено аспект національно-патріотичного виховання у змісті документа (його враховано наскрізно в описі компетентнісного потенціалу та обов’язкових результатів в усіх освітніх галузях);
— у новій редакції викладено зміст мовно-літературної, соціальної та здоровʾязбережувальної, громадянської та історичної освітніх галузей.


Окремо у мовно-літературній освітній галузі розширено поле художньої літератури (у розділах, які стосуються компетентнісного потенціалу галузі, зокрема у компоненті «знання», а також у результатах навчання). Терміни «оригінальна та перекладна література» у тексті документа і його додатках замінено формулюванням «вивчення літератури українською мовою (твори українських і зарубіжних авторів)».

У громадянській та історичній освітніх галузях доповнено окремі обов’язкові результати навчання учнів з метою увиразнити національний та патріотичний аспект.

До 1 травня 2020 року всі зацікавлені зможуть взяти участь в онлайн-обговоренні доопрацьованого проєкту Стандарту та стратегії його впровадження. Про час проведення таких обговорень буде повідомлено на сайті та у соцмережах МОН.

Після цього Держстандарт обговорить Колегія МОН, а в червні 2020 року планується розгляд документа на засіданні уряду.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
94

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282651

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді