Про це йдеться в листі МОН до керівників департаментів та управлінь освіти і науки.
У відомстві наголошують, що керівники ІРЦ мають видати наказ про роботу закладів під час карантину: із запровадженням гнучкого розкладу роботи для усіх працівників, затвердженням заходів щодо виконання працівниками консультативної, методичної, організаційно-педагогічної роботи (наприклад, розроблення індивідуальних планів професійного розвитку).
На яких ресурсах організувати дистанційне навчання
Під час карантину не проводиться комплексна оцінка для визначення особливих освітніх потреб дитини.
Також у МОН зазначають, що фахівці центрів мають дистанційно надавати психолого-педагогічні та корекційного-розвиткові послуги. Окрім того, спеціалістам радять консультувати батьків (законних представників) дітей з ООП “у телефонному режимі або за допомогою онклайн-ресурсів (мобільних додатків, електронної пошти тощо)”.
Дізнайтеся як розробити стратегію розвитку закладу освіти
Працівники ІРЦ, які не надають дистанційно психолого-педагогічні та корекційного-розвиткові послуги або консультації, мають використовувати робочий час для професійного розвитку.