Вчителі обиратимуть, які підручники друкуватимуть за держкошти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З 24 лютого до 12 березня 2020 року триватиме відбір підручників, які друкуватимуться цьогоріч для 3-х класів за державні кошти. Щоб вберегти вчителів від тиску, працюватиме “гаряча лінія”

Так, вчителі можуть поскаржитися на тиск під час відбору підручника за телефоном 044-248-17-50.

Або освітньому омбудсмену за номерами: +380 44 406-72-34, +380 95 143-87-26. Педагоги також можуть написати скаргу на поштову скриньку служби освітнього омбудсмена: [email protected] .

Плани МОН на 5 років

“Попередні роки, коли МОН тільки впровадило систему відбору підручників учителями, з’являлись непоодинокі сигнали, що на вчителів тиснуть директори та управління освіти. Це неприпустимо. Саме тому цього року ми об’єднуємо зусилля МОН, ІМЗО та освітнього омбудсмена для боротьби з цим явищем. Цьогоріч діятиме «гаряча лінія», яка супроводжує конкурсний відбір підручників. Вона співпрацюватиме зі Службою освітнього омбудсмена. Безпосередньо Сергій Горбачов, освітній омбудсмен, прийматиме та реагуватиме на скарги, координуватиме дії Інституту модернізації змісту освіти, який у випадку скарги може піддати сумніву сформовану заявку від школи, а також МОН, яке може оперативно реагувати на прояви тиску”, — відзначила Ганна Новосад.

Процес відбору підручників відбуватиметься за таким алгоритмом:

  • ознайомлення з підручниками, обговорення на методоб’єднаннях;
  • затвердження рішення вчителів педагогічною радою закладу;
  • заповнення школою форми щодо результатів відбору підручників у ДІСО (Державна інформаційна система освіти), яка автоматично надсилає інформацію ІМЗО та МОН.

Відбір підручників

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54064

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
600

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110790

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11714

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді