Необхідно скорегувати підтримку маленьких шкіл

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Новосад: потрібно застосувати коригуючі підходи для фінансування освіти у різних місцевостях

Ганна Новосад переконана, що державі необхідно скорегувати підходи для фінансування освіти у місцевостях, де на великій території проживає мало людей.

«Сьогодні ми проїхали 9 шкіл Чернігівської області. Серед них – заклади, де навчаються 42 учні, 40 учнів, що, звісно, дуже мало. І ми бачимо, що у випадку вашої області це не результат неефективності, бо тут закрито дуже багато шкіл і ви активно працюєте з мережею. Основна проблема – густота населення. Тут просто фізично мало людей: є райони, де живуть 7 людей на 1 кв км. Відстані між маленькими школами такі, що ви фізично не можете возити учнів. Ми маємо врахувати, що в Україні є такі регіони і застосувати до них певні коригуючі коефіцієнти при фінансуванні», – розповіла Новосад.

Крім того, міністерка додала, що також важливим етапом є розробка програм освітньої підтримки для таких закладів.

«Основний виклик для малокомплектних шкіл – це якість освіти в них. Ми маємо працювати з учителями та давати дітям в таких закладах більше можливостей, щоб вони могли отримувати кращі знання та навички».

Маленькі школи

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110530

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11626

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17733

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді