Новосад: потрібно застосувати коригуючі підходи для фінансування освіти у різних місцевостях
Ганна Новосад переконана, що державі необхідно скорегувати підходи для фінансування освіти у місцевостях, де на великій території проживає мало людей.
«Сьогодні ми проїхали 9 шкіл Чернігівської області. Серед них – заклади, де навчаються 42 учні, 40 учнів, що, звісно, дуже мало. І ми бачимо, що у випадку вашої області це не результат неефективності, бо тут закрито дуже багато шкіл і ви активно працюєте з мережею. Основна проблема – густота населення. Тут просто фізично мало людей: є райони, де живуть 7 людей на 1 кв км. Відстані між маленькими школами такі, що ви фізично не можете возити учнів. Ми маємо врахувати, що в Україні є такі регіони і застосувати до них певні коригуючі коефіцієнти при фінансуванні», – розповіла Новосад.
Крім того, міністерка додала, що також важливим етапом є розробка програм освітньої підтримки для таких закладів.
«Основний виклик для малокомплектних шкіл – це якість освіти в них. Ми маємо працювати з учителями та давати дітям в таких закладах більше можливостей, щоб вони могли отримувати кращі знання та навички».

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
Скачайте посадові інструкції педагогічних працівників школи
Вам у поміч матеріали, щоб укласти посадову інструкцію вихователя групи подовженого дня. Скачайте її зразок у форматі Word та доповніть з огляду на специфіку діяльності школи
Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД