Рекомендації щодо комунікації з дошкільниками з родин учасників ООС/АТО

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН України опублікувало методичний документ для ефективної комунікації з дошкільниками родин учасників ООС/АТО
МОН розробило інструктивно-методичні рекомендації для педагогів закладів дошкільної освіти. Документ розраховано для педагогів, які працюють з дітьми, що є членами родин учасників ООС/АТО, внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками.
Психолого-педагогічний супровід дітей
«Завдання педагогів закладів дошкільної освіти - допомогти дітям подолати негативні наслідки травмівних подій та адаптуватися до нових обставин їхнього життя. Для цього практичні психологи мають вести постійне спостереження за ними, а вихователі ̶ враховувати в освітній роботі дані моніторингу психічного стану дітей, організовувати емоційно підтримувальну мовленнєву комунікацію, використовувати індивідуально дібраний комплекс технологій психологопедагогічного супроводу», ̶ викладено в рекомендаціях.
У документі подано як педагогам слід будувати комунікації з дітьми із особливими освітніми потребами , як краще організовувати заняття в групі, як взаємодіяти з їх батьками. Також зазначена певна теоретична інформація, що допоможе вихователю в роботі.
Рекомендації МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
809

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4918

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
83138

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді