МОН України опублікувало методичний документ для ефективної комунікації з дошкільниками родин учасників ООС/АТО
МОН розробило інструктивно-методичні рекомендації для педагогів закладів дошкільної освіти. Документ розраховано для педагогів, які працюють з дітьми, що є членами родин учасників ООС/АТО, внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками. «Завдання педагогів закладів дошкільної освіти - допомогти дітям подолати негативні наслідки травмівних подій та адаптуватися до нових обставин їхнього життя. Для цього практичні психологи мають вести постійне спостереження за ними, а вихователі ̶ враховувати в освітній роботі дані моніторингу психічного стану дітей, організовувати емоційно підтримувальну мовленнєву комунікацію, використовувати індивідуально дібраний комплекс технологій психологопедагогічного супроводу», ̶ викладено в рекомендаціях. У документі подано як педагогам слід будувати комунікації з дітьми із особливими освітніми потребами , як краще організовувати заняття в групі, як взаємодіяти з їх батьками. Також зазначена певна теоретична інформація, що допоможе вихователю в роботі.
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків