«To do list» змін в освіті

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

8 листопада 2019 року Ганна Новосад представила «To do list» МОН

Захід відбувся на базі сучасного дитячого садка у смт Обухівка Дніпропетровської області.

Робота з документами: основні терміни

«Загалом ми ставимо собі завдання створити таку систему освіти, яка б забезпечувала безперервні можливості навчання, яка б на кожному з рівнів, від раннього розвитку і до дорослого життя, забезпечувала можливість мати доступ до якісної освіти і, за потреби, розвивати ті компетентності, отримувати ті знання, які є необхідними в сучасному світі. Ми своїм завданням бачимо вибудовування цілісної системи, яка на кожному з рівнів може підхопити людину і дати їй ті можливості й ті навички, необхідні для успішного професійного та особистого життя», – наголосила Ганна Новосад.

To Do List МОН

Завданнями до кінця 2019-го та на 2020 рік є внесення на розгляд Парламенту законопроєкту «Про повну загальну середню освіту», запровадження вже у грудні цього року практики пояснення дітям про різні професії – профорієнтації, впровадження електронних підручників, створення 250 нових STEM лабораторій та 25 лабораторій роботохніки.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
202

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54122

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
685

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110901

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді