Про ефективні кейси освітньої системи Естонії розповіли лідерка проєкту #Прошколу Юлія Бровінська та засновниця Школи Супергероїв Євгенія Смірнова. Вони щойно повернулися з Естонії, де завітали до державних та приватних загальноосвітніх навчальних закладів та відвідали школи у лікарнях.
Як визначити рівень освітньої діяльності: приклад
«У таліннській школі Tallinna Tõnismäe Reaalkool розповіли, що педагогів у Естонії постійно і безкоштовно вчать. Для цього започаткували нову професію – освітній технолог. Він підбирає індивідуальний графік новітніх курсів підвищення кваліфікації, а вчитель завжди в курсі усіх трендів викладання. З вчителями працюють психологи. До кожної школи прикріплено координатора та соціального робітника», – зазначила Юлія Бровінська.
Крім того, спікери розповіли про особистий онлайн профіль для кожного учня, куди вносять оцінки, інформацію про поведінку, пройдені програми та курси. Підручники та методичні матеріали теж є в електронній версії.
Під час презентації говорили і про функції директора школи. На відміну від України, він лише координує систему. Це менеджер – держслужбовець, який підпорядковується органам місцевого самоврядування і не має права впливати на освітній процес.
За словами Євгенії Смірнової у лікарняних школах вибудована ефективна система взаємодії між всіма учасниками освітнього процесу. Діти вчаться за індивідуальної програмою бех оцінок. За їх успіхами стежать лікар, учитель, психолог, психіатр та соціальний працівник.