Public Talk про ефективні кейси естонських шкіл

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

5 листопада відбувся Public Talk «Як вчаться в Естонії»

Про ефективні кейси освітньої системи Естонії розповіли лідерка проєкту #Прошколу Юлія Бровінська та засновниця Школи Супергероїв Євгенія Смірнова. Вони щойно повернулися з Естонії, де завітали до державних та приватних загальноосвітніх навчальних закладів та відвідали школи у лікарнях.

Як визначити рівень освітньої діяльності: приклад

«У таліннській школі Tallinna Tõnismäe Reaalkool розповіли, що педагогів у Естонії постійно і безкоштовно вчать. Для цього започаткували нову професію – освітній технолог. Він підбирає індивідуальний графік новітніх курсів підвищення кваліфікації, а вчитель завжди в курсі усіх трендів викладання. З вчителями працюють психологи. До кожної школи прикріплено координатора та соціального робітника», – зазначила Юлія Бровінська.

Крім того, спікери розповіли про особистий онлайн профіль для кожного учня, куди вносять оцінки, інформацію про поведінку, пройдені програми та курси. Підручники та методичні матеріали теж є в електронній версії.

Pro Shkolu

Під час презентації говорили і про функції директора школи. На відміну від України, він лише координує систему. Це менеджер – держслужбовець, який підпорядковується органам місцевого самоврядування і не має права впливати на освітній процес.

За словами Євгенії Смірнової у лікарняних школах вибудована ефективна система взаємодії між всіма учасниками освітнього процесу. Діти вчаться за індивідуальної програмою бех оцінок. За їх успіхами стежать лікар, учитель, психолог, психіатр та соціальний працівник.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
188

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110580

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11634

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17757

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді