Затверджено Стандарт шкільної освіти наукового спрямування

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН затвердило Стандарт спеціалізованої освіти наукового спрямування. Стандарт визначає зміст та загальний обсяг навчального навантаження спеціалізованої освіти наукового спрямування

Стандарт визначає зміст спеціалізованої освіти наукового спрямування та загальний обсяг навчального навантаження у закладах спеціалізованої освіти наукового профілю та вимоги до компетентностей здобувачів освіти, результати дослідно-орієнтованого навчання.

Вихідні та робочі 2020

Передбачено три профілі навчання школярів:

  • природничо-математичний;
  • суспільно-гуманітарний;
  • техніко-технологічний.

Крім того, Стандарт передбачає, що учні вивчатимуть навчальні предмети або курси у наукових ліцеях, які відповідають профілю навчання та галузі знань. Інші навчальні предмети вивчатимуться школярами на базовому рівні.

Навчальні предмети можуть вивчатись в межах однієї або кількох освітніх галузей шляхом вивчення інтегрованих предметів та здійснення міжгалузевих досліджень.

Спеціалізована освіта наукового спрямування здійснюватиметься шляхом організації дослідно-орієнтованого навчання, основним складником якого є дослідницька діяльність учнів.

Окрім цього стандартом визначено три профілі навчання школярів закладів спеціалізованої освіти наукового профілю: природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та техніко-технологічний профілі навчання.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
2970

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219632

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431784

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
271928

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
128072

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді