МОН затвердило Стандарт спеціалізованої освіти наукового спрямування. Стандарт визначає зміст та загальний обсяг навчального навантаження спеціалізованої освіти наукового спрямування
        
        
            Стандарт визначає зміст спеціалізованої освіти наукового спрямування та загальний обсяг навчального навантаження у закладах спеціалізованої освіти наукового профілю та вимоги до компетентностей здобувачів освіти, результати дослідно-орієнтованого навчання.
 Вихідні та робочі 2020
Передбачено три профілі навчання школярів:
- природничо-математичний;
- суспільно-гуманітарний;
- техніко-технологічний.
Крім того, Стандарт передбачає, що учні вивчатимуть навчальні предмети або курси у наукових ліцеях, які відповідають профілю навчання та галузі знань. Інші навчальні предмети вивчатимуться школярами на базовому рівні.
Навчальні предмети можуть вивчатись в межах однієї або кількох освітніх галузей шляхом вивчення інтегрованих предметів та здійснення міжгалузевих досліджень.
Спеціалізована освіта наукового спрямування здійснюватиметься шляхом організації дослідно-орієнтованого навчання, основним складником якого є дослідницька діяльність учнів.
Окрім цього стандартом визначено три профілі навчання школярів закладів спеціалізованої освіти наукового профілю: природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та техніко-технологічний профілі навчання.
            
         
        
            
                            
                    
                    Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
                    
                
                                            
                    
                    Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
                    
                
                                            
                    
                    Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
                    
                
                                            
                    
                    Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
                    
                
                                            
                    
                    Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті