В Укрінформі презентували навчальний посібник "Інклюзивна освіта"
Видання стало результатом практичних і теоретичних напрацювань науково-педагогічного проекту «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації».
Посібник складається з важливих для інклюзії тем:
- інклюзивна освіта як сфера відповідальності держави і громадянського суспільства;
- державно-громадське управління інклюзивної освіти;
- дитина з особливими потребами як суб’єкт інклюзивної освіти;
- організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти;
- технологія навчання в інклюзивному освітньому середовищі.
Мета посібника – оволодіння педагогами компетентностями щодо засад інклюзивної освіти, системи державно-громадського управління інклюзивною освітою, особливостей психофізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами, основних принципів та технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти.
Особлива увага зосереджена на питаннях навчання дитини з особливими освітніми потребами в системі закладів загальної середньої освіти.
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
Які програми і навчальні плани використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами? Дізнайтеся про актуальні рекомендації МОН
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті