В Укрінформі презентували навчальний посібник "Інклюзивна освіта"
Видання стало результатом практичних і теоретичних напрацювань науково-педагогічного проекту «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації».
Посібник складається з важливих для інклюзії тем:
- інклюзивна освіта як сфера відповідальності держави і громадянського суспільства;
- державно-громадське управління інклюзивної освіти;
- дитина з особливими потребами як суб’єкт інклюзивної освіти;
- організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти;
- технологія навчання в інклюзивному освітньому середовищі.
Мета посібника – оволодіння педагогами компетентностями щодо засад інклюзивної освіти, системи державно-громадського управління інклюзивною освітою, особливостей психофізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами, основних принципів та технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти.
Особлива увага зосереджена на питаннях навчання дитини з особливими освітніми потребами в системі закладів загальної середньої освіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті