Літня школа – це дискусійний майданчик професійного розвитку, де науковці та експерти зберуться для обміну досвідом з педагогами-практиками та з метою поширення прогресивних педагогічних технологій.
Мета Літньої школи – підняти творчий потенціал, креативність мислення, гарний настрій, натхнення педагогів до реалізації грандіозних планів у новому навчальному році.
У роботі Всеукраїнської Літньої школи беруть участь і працівники цифрового видавництва Експертус:
- Ільченко Лариса Іванівна – керівник тематичного напряму «Експертус Освіта»;
- Омельяненко Ніна Володимирівна – шеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта;
- Кіндрат Інна Ростіславівна – кандидат педагогічних наук, головний редактор.
Учасники Літньої школи поспілкуються та зможуть поставити питання науковцям – авторам програм, методик і підручників, розроблених згідно з Концепцією Нової української школи; удосконалять навички роботи з інноваційними технологіями; ознайомляться з досвідом іноземних освітніх закладів, візьмуть участь у розробленні й обговоренні дослідницьких проектів, створенні дидактичних комп’ютерних ігор, медіа продуктів, квестів.
Серед ключових дослідницьких питань Літньої школи:
- Якими уміннями повинен володіти вчитель, щоб розвивати ключові компетентності та навички ХХІ століття в учнів?
- Як будувати навчання в цифровому столітті?
- Яким може бути сучасний шкільний підручник?
- Якими компетентностями повинен володіти директор школи ХХІ ст.?
- Що має бути в основі державних стандартів керівника закладу загальної середньої освіти?
Учасники Всеукраїнської Літньої школи отримають можливість:
- підвищити свою професійну компетентність;
- поставити актуальні запитання провідним науковцям та отримати ґрунтовні відповіді на них;
- удосконалити знання щодо напрямів розвитку сучасної освіти в умовах реформування: викладання за діяльнісно-компетентнісними технологіями, соціалізація дошкільника; використання інноваційних інформаційних та інтерактивних методик у сучасній практиці; використання інформаційних та медіа технологій для підвищення професійного іміджу педагога; основи інклюзивної освіти для керівників закладів дошкільної освіти і загальної середньої освіти, заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи); ознайомитися з інноваційною діяльністю освітніх закладів регіону;
- обговорити ключові, фахові та управлінські компетентності керівника закладу освіти ХХІ ст.
- обговорити ключові засади створення стандартів директора закладу загальної середньої освіти;
- узяти участь у дискусійних майданчиках, тренінгах, майстер-класах, інтелектуальних іграх, спортивних та культурних заходах на березі Чорного моря;
- узяти участь у тренінгах з критичного мислення та медіаосвіти;
- ознайомитися з сучасним інструментарієм створення освітнього середовища Нової української школи.