Беріть участь в роботі ІV Всеукраїнської Літньої школи «Освітні ініціативи» – 2019

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Літня школа відбудеться 3-7 червня 2019 року на базі ОЗСНВК «Академічна гімназія» Скадовської міської ради (берег Чорного моря, м. Скадовськ Херсонської області)

Літня школа – це дискусійний майданчик професійного розвитку, де науковці та експерти зберуться для обміну досвідом з педагогами-практиками та з метою поширення прогресивних педагогічних технологій.

Мета Літньої школи – підняти творчий потенціал, креативність мислення, гарний настрій, натхнення педагогів до реалізації грандіозних планів у новому навчальному році.

У роботі Всеукраїнської Літньої школи беруть участь і працівники цифрового видавництва Експертус:

  • Ільченко Лариса Іванівна – керівник тематичного напряму «Експертус Освіта»;
  • Омельяненко Ніна Володимирівна – шеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта;
  • Кіндрат Інна Ростіславівна – кандидат педагогічних наук, головний редактор.

Учасники Літньої школи поспілкуються та зможуть поставити питання науковцям – авторам програм, методик і підручників, розроблених згідно з Концепцією Нової української школи; удосконалять навички роботи з інноваційними технологіями; ознайомляться з досвідом іноземних освітніх закладів, візьмуть участь у розробленні й обговоренні дослідницьких проектів, створенні дидактичних комп’ютерних ігор, медіа продуктів, квестів.

Серед ключових дослідницьких питань Літньої школи:

  • Якими уміннями повинен володіти вчитель, щоб розвивати ключові компетентності та навички ХХІ століття в учнів?
  • Як будувати навчання в цифровому столітті?
  • Яким може бути сучасний шкільний підручник?
  • Якими компетентностями повинен володіти директор школи ХХІ ст.?
  • Що має бути в основі державних стандартів керівника закладу загальної середньої освіти?

Вихідні та робочі 2020

Учасники Всеукраїнської Літньої школи отримають можливість:

  • підвищити свою професійну компетентність;
  • поставити актуальні запитання провідним науковцям та отримати ґрунтовні відповіді на них;
  • удосконалити знання щодо напрямів розвитку сучасної освіти в умовах реформування: викладання за діяльнісно-компетентнісними технологіями, соціалізація дошкільника; використання інноваційних інформаційних та інтерактивних методик у сучасній практиці; використання інформаційних та медіа технологій для підвищення професійного іміджу педагога; основи інклюзивної освіти для керівників закладів дошкільної освіти і загальної середньої освіти, заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи); ознайомитися з інноваційною діяльністю освітніх закладів регіону;
  • обговорити ключові, фахові та управлінські компетентності керівника закладу освіти ХХІ ст.
  • обговорити ключові засади створення стандартів директора закладу загальної середньої освіти;
  • узяти участь у дискусійних майданчиках, тренінгах, майстер-класах, інтелектуальних іграх, спортивних та культурних заходах на березі Чорного моря;
  • узяти участь у тренінгах з критичного мислення та медіаосвіти;
  • ознайомитися з сучасним інструментарієм створення освітнього середовища Нової української школи.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
170

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110547

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11628

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17741

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді