Хочеш змін у майбутньому — стань зміною сьогодні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Сучасний педагог, вихователь: який він?

Як його бачать діти, батьки, керівництво? Зрештою, якої він сам про себе думки і до чого прагне? Це питання, про які говорять — «на часі». Звісно, насамперед вихователь має бути провідником дітей до знань, порадником, помічником. Утім навколишній світ і суспільство в ньому змінюються семимильними кроками. І до цих змін педагог зобов’язаний підлаштовуватися, як ніхто інший, аби за будь-яких обставин вміти знайти підхід до дитячого розуму і серця.

Певний відтінок на портрет сучасного педагога накладають його професійні й особистісні цінності. Тут важливо все: які в людини захоплення, уподобання, як вона проводить вільний час, чи комфортно почувається в колективі колег.

Ну і, звичайно, не можна оминути увагою, що нині чи не в кожному дошкільному закладі є комп’ютери і чи не кожна дитина вправно володіє девайсами. Тож вміння педагога працювати з новітніми інформаційно-комунікативними технологіями — це вже не просто додаткова опція, а незамінний інструмент роботи.

Саме на цьому й зосередимося в грудневому числі журналу.

Любі колеги, веселих, сніжних і щасливих вам новорічних та різдвяних свят! Зичимо вам в прийдешньому році творчої наснаги, наполегливості й терпіння. А ми обіцяємо ще більше цікавих і корисних матеріалів, друкованих та… електронних! Адже з 2018 року журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» виходитиме ще й в онлайн-форматі — як електронний журнал. Тому до зустрічі на його сторінках в наступному році!

З повагою головний редактор Марина Балагута

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282585

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
153

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді