Хочеш змін у майбутньому — стань зміною сьогодні

Сучасний педагог, вихователь: який він?

Як його бачать діти, батьки, керівництво? Зрештою, якої він сам про себе думки і до чого прагне? Це питання, про які говорять — «на часі». Звісно, насамперед вихователь має бути провідником дітей до знань, порадником, помічником. Утім навколишній світ і суспільство в ньому змінюються семимильними кроками. І до цих змін педагог зобов’язаний підлаштовуватися, як ніхто інший, аби за будь-яких обставин вміти знайти підхід до дитячого розуму і серця.

Певний відтінок на портрет сучасного педагога накладають його професійні й особистісні цінності. Тут важливо все: які в людини захоплення, уподобання, як вона проводить вільний час, чи комфортно почувається в колективі колег.

Ну і, звичайно, не можна оминути увагою, що нині чи не в кожному дошкільному закладі є комп’ютери і чи не кожна дитина вправно володіє девайсами. Тож вміння педагога працювати з новітніми інформаційно-комунікативними технологіями — це вже не просто додаткова опція, а незамінний інструмент роботи.

Саме на цьому й зосередимося в грудневому числі журналу.

Любі колеги, веселих, сніжних і щасливих вам новорічних та різдвяних свят! Зичимо вам в прийдешньому році творчої наснаги, наполегливості й терпіння. А ми обіцяємо ще більше цікавих і корисних матеріалів, друкованих та… електронних! Адже з 2018 року журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» виходитиме ще й в онлайн-форматі — як електронний журнал. Тому до зустрічі на його сторінках в наступному році!

З повагою головний редактор Марина Балагута

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45486

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
90999

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді