Хочеш змін у майбутньому — стань зміною сьогодні

Сучасний педагог, вихователь: який він?

Як його бачать діти, батьки, керівництво? Зрештою, якої він сам про себе думки і до чого прагне? Це питання, про які говорять — «на часі». Звісно, насамперед вихователь має бути провідником дітей до знань, порадником, помічником. Утім навколишній світ і суспільство в ньому змінюються семимильними кроками. І до цих змін педагог зобов’язаний підлаштовуватися, як ніхто інший, аби за будь-яких обставин вміти знайти підхід до дитячого розуму і серця.

Певний відтінок на портрет сучасного педагога накладають його професійні й особистісні цінності. Тут важливо все: які в людини захоплення, уподобання, як вона проводить вільний час, чи комфортно почувається в колективі колег.

Ну і, звичайно, не можна оминути увагою, що нині чи не в кожному дошкільному закладі є комп’ютери і чи не кожна дитина вправно володіє девайсами. Тож вміння педагога працювати з новітніми інформаційно-комунікативними технологіями — це вже не просто додаткова опція, а незамінний інструмент роботи.

Саме на цьому й зосередимося в грудневому числі журналу.

Любі колеги, веселих, сніжних і щасливих вам новорічних та різдвяних свят! Зичимо вам в прийдешньому році творчої наснаги, наполегливості й терпіння. А ми обіцяємо ще більше цікавих і корисних матеріалів, друкованих та… електронних! Адже з 2018 року журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» виходитиме ще й в онлайн-форматі — як електронний журнал. Тому до зустрічі на його сторінках в наступному році!

З повагою головний редактор Марина Балагута

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

План роботи на літній оздоровчий період в ЗДО

Основне завдання в ЗДО — оздоровити дітей, створити простір для активного відпочинку та закріпити знання. Що потрібно врахувати, готуючи план роботи на літній оздоровчий період
88202

Шукаємо ключ до «замкнутої» дитини

Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
1512

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4936

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді