МОН оновило веб-сайт

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Сьогодні по обіді Міністерство освіти і науки України повідомило про запуск тестової версії оновленого сайту

Основна причина — проблеми зі старим сайтом, який:

  • не виконував потрібні комунікаційні функції
  • був технічно вразливим
  • уже невідновний.

Міністерство запрошує до обговорення роботи нового сайту і очікує на пропозиції щодо його вдосконалення.

Інформацію розподілено на три основні блоки:

Оновлений брендинг МОН України

  • «учням та батькам»
  • «студентам та науковцям»
  • «педагогам та керівникам».​

Вагомою перевагою нового сайту називають функцію пошуку документів, яка:

  • винесена окремим посиланням на стартовій сторінці
  • дає змогу шукати за ключовими словами — тегами.

Оновлено і розділ новин, які можна:

  • сортувати за актуальністю, регіональною ознакою тощо
  • добирати за тематикою.

Сайт розроблено у межах нової комунікаційної стратегії МОН.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282504

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді