Проект «Парк» пропонує упродовж двох тижнів ознайомити дітей із видами парків, навчити їх орієнтуватися й безпечно поводитися в міських, розважальних, природничих, автомобільних парках, пояснити важливість їх збереження. Можливості для цього пропонує журнал «Методична скарбничка вихователя» № 8/2017.
Календарне та перспективне планування містить такі матеріали, як-от:
- дерево цілей
- ідея, програмовий зміст, очікувані результати реалізації проекту
- змістове наповнення десяти тематичних днів
- плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня
На картках картотеки в підрубриці «справи дня» — описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів.
Кольорові сторінки восьмого числа містять такі матеріали:
- асоціативна карта «Парк» та завдання для самостійної діяльності
- майстер-класи зі створення зоопарку в техніці «паперовий тунель», а також комах як найменших мешканців парків
- ілюстрації для обговорення «Парк».
Який вигляд має липа? Із якого дерева впав жолудь? Скільки ялин у парку? Запитати про це дошкільників і закріпити їхні знання про парк можна під час звичної прогулянки. Але значно цікавіше додати до неї ігровий компонент і організувати прогулянку у формі квесту в найближчому парку або «уявному» парку на території дошкільного закладу. Ідеї та ігри для квесту, а також добірка форм роботи з дітьми в «книжчиному домі» – на сторінках цього числа журналу.
Докладніше про це, а також описи ігор та вправ логіко-математичного спрямування на картках картотеки, завдання для самостійної діяльності, конспект інтегрованого заняття з англійської мови на тему «Picnic» — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 8/2017.
У попередньому номері — Олімпіада