2 березня 2018 року у Києві заплановані Всеукраїнські змагання «Роботрафік»
Відділ STEM-освіти Інституту модернізації змісту освіти й навчальний STEM-центр «Сократ» проведуть всеукраїнський вебінар «Напрямки STEM-освіти: змагання «Роботрафік – 2018»
Вебінар відбудеться 21 вересня о 14:30 год.
Реєстрація — до 19 вересня за посиланням.
Учасники дізнаються, як:
- взяти участь у Всеукраїнських змаганнях «Роботрафік» 02.03.2018 в Києві
- потрапити на Міжнародні змагання «Robotraffic – 2018» в Ізраїлі
- підготувати команду учнів 8–11-х класів до змагань.
На змаганнях учні мають виконувати такі завдання:
- розробити автономну модель робоавтомобіля, що дотримується правил дорожнього руху
- презентувати ідеї задля підвищення безпеки дорожнього руху
- демонструвати знання правил дорожнього руху
- створити тривимірні вузли автомобіля у системах інженерного проектування.
Додаткова інформація у координаторів проекту:
12 запитань і відповідей про атестацію
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Сценарій новорічного свята-подорожі для дітей середнього дошкільного віку. Використано ідею новорічного свята «У пошуках новорічних смаколиків» музичного керівника Людмили Цілик. Збережіть собі сценарій і радісних вам свят!
В умовах війни одне з головних завдань закладу дошкільної освіти – забезпечити безпеку учасників освітнього процесу, вжити заходів для їх захисту в разі надзвичайних ситуацій. З’ясуємо, як організувати цивільний захист у ЗДО, які завдання й обов’язки у сфері цивільного захисту слід виконати
Новорічна вечірка з квестом. Використано ідею новорічного свята Ольги Ільїної «Новорічна вечірка з DJ Даною та псом Патроном», опублікованого в журналі «Музичний керівник» №11/2024
Пропонуємо скористатися практикою адвент-читань. Така робота з літературними творами найкраща у форматі літературних хвилинок. Це художнє читання для душі, яке можна доповнити й розбавити різними видами активностей з огляду на можливості дітей і вихователя, а також на конкретну ситуацію