Формувати в дошкільників інтерес до спорту, збагачувати досвід командної взаємодії потрібно і в дошкільному закладі. Широкі можливості для цього пропонує проект «Олімпіада», описаний у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 7/2017.
Що необхідно спортсменам для перемоги? Чи достатньо їм тільки фізичної сили? Відповіді на ці проблемні запитання слід пошукати разом з дошкільниками під час реалізації проекту. Більше методичних рекомендацій — у вступній статті.
Календарне та перспективне планування містить такі матеріали, як-от:
- дерево цілей
- ідея, програмовий зміст, очікувані результати реалізації проекту
- змістове наповнення десяти тематичних днів
- плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня.
На картках картотеки в підрубриці «справи дня» — описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів.
На кольорових сторінках сьомого числа:
- асоціативна карта «Спорт» та завдання для аудиту
- майстер-класи зі створення символіки для Малих олімпійських ігор, а ще — більбоке й ігор-мотанок із залишкових матеріалів
- ілюстрації для обговорення «Олімпіада».
Якими математичними завданнями урізноманітнити проект — консультує фахівець, а на картках картотеки — опис цих завдань.
Про дитячі твори спортивної тематики і твір для дорослих, який наштовхне на роздуми про способи вдосконалення своїх можливостей, — у рубриці «Книжчин дім».
Докладніше про це, а також описи рухливих ігор на картках картотеки, завдання для самостійної діяльності, конспект інтегрованого заняття з англійської мови — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 7/2017.
У попередньому номері — Подорожі