Підсумки конкурсу «Дитина раннього віку: пізнаємо індивідуальність»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Завершився професійний конкурс для практичних психологів дитячих садків «Дитина раннього віку: пізнаємо індивідуальність». Після детального вивчення робіт, надісланих до редакції, конкурсне журі визначило найкращі з них — найбільш цікаві, неординарні й творчі. Тож вітаємо переможців і дипломантів конкурсу!

Упродовж кількох місяців до редакції журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» надійшло чимало робіт з усіх регіонів України. Конкурсні роботи відрізнялися як за формою, так і за змістовим наповненням. Позаяк усі учасники висвітлювали питання пізнання індивідуальності дитини раннього віку та сприяння її розвитку з власного досвіду.

Творчий підхід, системність, актуальність та практична значимість стали головними приорітетами під час детального аналізу кожної роботи членами конкурсної комісії. Очолювала її роботу Людмила Соловйова — старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, кандидат психологічних наук.

Переможці конкурсу:

ПЕРШЕ МІСЦЕ — Анжеліка ЛАНЬКО, практичний психолог комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад — центр розвитку дитини № 24 «Казка», м. Кам’янське, Дніпропетровська обл.

ДРУГЕ МІСЦЕ — Людмила ПАРЕНЮК, практичний психолог дошкільного навчального закладу № 1 «Сонечко», м. Романів, Житомирська обл.

ТРЕТЄ МІСЦЕ — Наталія ЗАДОРОЖНА, практичний психолог дошкільного навчального закладу № 626, Київ.

Ірина ЗАБРОЦЬКА, практичний психолог дошкільного навчального закладу № 10 «Попелюшка», Чернівці.

Дипломанти конкурсу:

  • Оксана ГОДОВАНЮК, практичний психолог дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 6 «Золота рибка», м. Славута, Хмельницька обл.
  • Наталія ЗАЇКА, практичний психолог комунального дошкільного навчального закладу № 36 загального розвитку, Вінниця
  • Мілана KOЗІК, практичний психолог дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 9 «Теремок», м Славута, Хмельницька обл.
  • Валентина СТРЄЛЕЦЬ, практичний психолог комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 240 комбінованого типу», Дніпро.
  • Наталя УРУС, практичний психолог дошкільного навчального закладу № 12, Миколаїв.
  • Марина ФОРТУНАТОВА, практичний психолог комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) — загальноосвітня школа І ступеня № 25 «Волошка», м. Кам’янське, Дніпропетровська обл.
  • Артем ЧЕРНОВ, практичний психолог дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 63 «Казка», Полтава.

Щиро вітаємо переможців і дипломантів конкурсу. Також висловлюємо подяку всім учасникам. Надіслані конкурсні роботи свідчать про те, що освітяни України — справжні професіонали, активні й обдаровані особистості.

Зичимо натхнення, професійного зростання й самовдосконалення!

Незабаром відбудеться урочисте нагородження переможців і дипломантів конкурсу. Вони отримають цінні подарунки й Почесні дипломи від Цифрового видавництва Експертус. Дату і місце проведення цього урочистого заходу ми оголосимо трохи згодом — зберігаємо інтригу.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

📝Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку: зразок та вимоги

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
13045

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56950

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
6491

Як скласти ефективний річний план роботи практичному психологу дошкільного закладу

І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті
36861

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді