Перш ніж переступити поріг школи, дошкільники мають усвідомити цінність знань, свої пізнавальні наміри й набути стійкої мотивації. Завдання освітнього проекту «Школа» — допомогти дітям відкрити для себе школу як місце, де навчаються вчитися.
Як реалізовувати проект у дошкільному закладі — читайте у вступній статті журналу «Методична скарбничка вихователя» № 5/2017.
До проекту розроблені такі матеріали, як-от:
- дерево цілей
- ідея, програмовий зміст, очікувані результати проживання
- змістове наповнення десяти тематичних днів
- плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня.
Описи ігор, вправ та інших справ дня для дітей подано на картках картотеки.
На кольорових сторінках:
- асоціативна карта «Школа» і завдання для аудиту
- майстер-класи зі створення «живих» літер, а також візерунків зі стружки
- ілюстрації для обговорення «Школа».
Під час літературних хвилинок у книжчиному домі радимо почитати повість-казку Всеволода Нестайка «Дивовижні пригоди в лісовій школі» та ще кілька цікавих творів про незвичайні школи. Докладніше — на сторінках травневого числа.
Аби діти успішно навчалися у школі, важливо у дошкільному віці сформувати в них пізнавальний інтерес, розвинути комунікативні навички, вміння досягати мети. Як це зробити ненав’язливо і водночас ефективно? Слід скористатися можливостями провідного виду діяльності дітей — гри, зокрема інтелектуальної. Ідеї та запитання до інтелектуальних ігор — шукайте в журналі.
Завдання для самостійної діяльності, ігри-моделювання власного життя, інтегроване заняття з англійської мови та картотека ігор і вправ логіко-математичного спрямування — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 5/2017.
У попередньому числі — Театр і кіно