Наблизити дошкільників до розуміння театру та кіно пропонуємо під час однойменного проекту, що описаний у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 4/2017.
Про театр і кіно як види мистецтва діти мають лише поверхові уявлення. Тож намагайтеся ознайомлювати дошкільників із новою інформацією дозовано, спирайтеся на їхній досвід, ставте проблемні запитання, перетворюючи розповідь на діалог. Ще більше рекомендацій щодо реалізації проекту «Театр і кіно» — у вступній статті.
Традиційно в журналі подано такі матеріали до проекту, як-от:
- дерево цілей
- ідея, програмовий зміст, очікувані результати проживання
- змістове наповнення десяти тематичних днів
- плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня
Описи ігор, вправ та інших справ дня для дошкільниками подано на картках картотеки в цьому числі журналу.
На кольорових сторінках числа до вашої уваги:
- асоціативна карта «Театр і кіно» і завдання для аудиту
- майстер-класи зі створення атрибутів для казкових образів, а також персонажів пальчикового театру
- ілюстрації для обговорення «Кіно».
Під час літературних хвилинок із дошкільниками опрацюйте вірші Віри Правоторової та зобразіть їх за допомогою рухів і міміки. Докладніше — у статті «Театр починається з книжки».
У межах проекту долучайте дошкільників до театральних ігор. Аби вони максимально сприяли всебічному розвитку дітей, важливо дотримуватися основних правил. Про це — у статті «Театральні ігри: організовуємо за правилами».
Завдання для самостійної діяльності, інтегроване заняття з англійської мови та картотека до теми — у журналі.
У попередньому номері — Книжка про книжку