Уперше в історії робототехніки змагання FIRST GLOBAL Challenge відбудуться в олімпійському форматі — по одній команді від країни
14 липня у Вашингтоні свої технічні уміння демонструватимуть команди 160-ти країн. Україну представить команда у складі трьох учнів-конкурсантів і ментора.
Провідна ідея цьогорічного FIRST GLOBAL Challenge — порятунок світу від водної кризи.
Команди, об’єднані в альянси, виконуватимуть інженерні завдання. За допомогою робототехнічного комплекту необхідно буде:
- сконструювати та запрограмувати робота
- виконати за допомогою робота завдання, які спеціально розробили інженери США, Великої Британії та Китаю.
Українська команда вже створила робота, працюючи над ним понад три місяці. Діти користувалися будівельною системою REV Robotics. При цьому використали:
- 7 електромоторів
- 2 датчики кольору
- незчисленну кількість додаткових електронних компонентів.
Програмний код написали мовою програмування Java.

Надія Владикіна, куратор з підготовки української команди на FIRST GLOBAL Challenge, стверджує, що робот є прототипом, на основі якого можна створити реального, аби допомагати в подоланні проблем забрудненої води, очищувати її.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти