Юні винахідники на Відкритому чемпіонаті Європи FIRST LEGO

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Українські учні в Данії представили свої винаходи

25-29 травня команди переможців Всеукраїнського фестивалю ROBOfirst взяли участь у Відкритому чемпіонаті Європи FIRST LEGO у Данії, де презентували свої стартапи. Українці змагалися зі 119 командами з 50 країн, а це близько 1200 учасників.

Тематика винаходів — «Друзі тварин», отож роботи конкурсантів з усього світу були присвячені покращенню взаємодії людини і тварини.

Україну на чемпіонаті представляли дві українські команди:

  • ZOLOWIZARDS, м. Золотоноша Черкаської обл.
  • Kiborgs.UA, Черкаси.

Стартап українців отримав суддівську відзнаку за незвичайність та оригінальність.

Команда ZOLOWIZARDS презентувала проект Dog from bottle. Юні винахідники встановили баки для збору пластикових пляшок в усіх школах Золотоноші. Кошти, виручені зі здачі пластикових пляшок, члени команди передають до центру стерилізації тварин.

У такий спосіб учні долучаються до подолання двох проблем:

  • збереження навколишнього середовища
  • бездомності тварин у місті.

«Ваш підхід є комплексним і допомагає не лише тим, про кого сьогодні йде мова, — зазначили члени журі  Відкритого чемпіонату Європи FIRST LEGO. — Ви вдало демонструєте симбіоз того, як можна допомагати і тваринам, і зберегти природу. Ми дякуємо за те, що змогли привезти і показати свій проект «у роботі» і сподіваємось, що після змагань ваш проект стане прикладом для інших шкіл».

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282584

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
153

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді