Книжка про книжку

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Життя мінливе: щось із нього зникає, а щось з’являється. У цьому контексті факт втрачання книжки в житті окремої людини, родини і навіть спільноти дехто сприймає як щось природне. Мовляв, так і має бути: книжку замінили гаджети, тож їй немає місця в ХХІ столітті. Однак, втрачаючи книжку, ми звужуємо власний світогляд, відриваємо себе від культури

Проект «Книжка про книжку», представлений у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 3/2017, не пов’язаний із конкретною соціальною ситуацією. Адже не так важливо, де саме дитина знаходить книжку: на столі, на поличці, у книжковому магазині чи в бібліотеці. Важливо, щоб зі своєї першої книжки-картинки вона відчула інтерес до таємничого світу, що несе в собі книжка, щоб якомога раніше зрозуміла, що вміння читати відкриває двері до безмежних знань. Лише так у серці дитини може пробудитися ціннісне ставлення до книжки. Методичні рекомендації щодо того, як допомогти дітям уважно поглянути не лише на історію, яку зберігає в собі книжка, а й на саму книжку як джерело знань, важливу річ у житті людини, — у вступній статті до проекту.

Для реалізації проекту «Книжка про книжку» розроблені такі матеріали, як-от:

  • дерево цілей
  • ідея, програмовий зміст, очікувані результати проживання
  • змістове наповнення тематичних днів
  • плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня

А описи ігор, вправ та інших форм роботи з дошкільниками в межах проекту подано на картках картотеки.

На кольорових сторінках березневого числа:

  • асоціативні карти «Книжка» і «Що любить книжка»
  • майстер-класи зі створення казкових персонажів із пластиліну та розвивальної книжки
  • ілюстрації для обговорення «Де книжка живе».

У межах проекту пропонуємо разом із дошкільниками зазирнути в книжку ніби в новий, незнайомий дім та ознайомитися із літературними творами на книжкову тематику. Докладніше — у статті «Книжка як дім».

Докладніше про це, а також опис міні-проекту «Літературна вітальня», вправи логіко-математичного спрямування, цікаві факти про бібліотеки та книжки, інтегроване заняття з англійської мови — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 3/2017.

У попередньому числі — проект «Магазин»

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді