Книжка про книжку

Життя мінливе: щось із нього зникає, а щось з’являється. У цьому контексті факт втрачання книжки в житті окремої людини, родини і навіть спільноти дехто сприймає як щось природне. Мовляв, так і має бути: книжку замінили гаджети, тож їй немає місця в ХХІ столітті. Однак, втрачаючи книжку, ми звужуємо власний світогляд, відриваємо себе від культури

Проект «Книжка про книжку», представлений у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 3/2017, не пов’язаний із конкретною соціальною ситуацією. Адже не так важливо, де саме дитина знаходить книжку: на столі, на поличці, у книжковому магазині чи в бібліотеці. Важливо, щоб зі своєї першої книжки-картинки вона відчула інтерес до таємничого світу, що несе в собі книжка, щоб якомога раніше зрозуміла, що вміння читати відкриває двері до безмежних знань. Лише так у серці дитини може пробудитися ціннісне ставлення до книжки. Методичні рекомендації щодо того, як допомогти дітям уважно поглянути не лише на історію, яку зберігає в собі книжка, а й на саму книжку як джерело знань, важливу річ у житті людини, — у вступній статті до проекту.

Для реалізації проекту «Книжка про книжку» розроблені такі матеріали, як-от:

  • дерево цілей
  • ідея, програмовий зміст, очікувані результати проживання
  • змістове наповнення тематичних днів
  • плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня

А описи ігор, вправ та інших форм роботи з дошкільниками в межах проекту подано на картках картотеки.

На кольорових сторінках березневого числа:

  • асоціативні карти «Книжка» і «Що любить книжка»
  • майстер-класи зі створення казкових персонажів із пластиліну та розвивальної книжки
  • ілюстрації для обговорення «Де книжка живе».

У межах проекту пропонуємо разом із дошкільниками зазирнути в книжку ніби в новий, незнайомий дім та ознайомитися із літературними творами на книжкову тематику. Докладніше — у статті «Книжка як дім».

Докладніше про це, а також опис міні-проекту «Літературна вітальня», вправи логіко-математичного спрямування, цікаві факти про бібліотеки та книжки, інтегроване заняття з англійської мови — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 3/2017.

У попередньому числі — проект «Магазин»

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45491

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91011

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді