Проект «Книжка про книжку», представлений у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 3/2017, не пов’язаний із конкретною соціальною ситуацією. Адже не так важливо, де саме дитина знаходить книжку: на столі, на поличці, у книжковому магазині чи в бібліотеці. Важливо, щоб зі своєї першої книжки-картинки вона відчула інтерес до таємничого світу, що несе в собі книжка, щоб якомога раніше зрозуміла, що вміння читати відкриває двері до безмежних знань. Лише так у серці дитини може пробудитися ціннісне ставлення до книжки. Методичні рекомендації щодо того, як допомогти дітям уважно поглянути не лише на історію, яку зберігає в собі книжка, а й на саму книжку як джерело знань, важливу річ у житті людини, — у вступній статті до проекту.
Для реалізації проекту «Книжка про книжку» розроблені такі матеріали, як-от:
- дерево цілей
- ідея, програмовий зміст, очікувані результати проживання
- змістове наповнення тематичних днів
- плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня
А описи ігор, вправ та інших форм роботи з дошкільниками в межах проекту подано на картках картотеки.
На кольорових сторінках березневого числа:
- асоціативні карти «Книжка» і «Що любить книжка»
- майстер-класи зі створення казкових персонажів із пластиліну та розвивальної книжки
- ілюстрації для обговорення «Де книжка живе».
У межах проекту пропонуємо разом із дошкільниками зазирнути в книжку ніби в новий, незнайомий дім та ознайомитися із літературними творами на книжкову тематику. Докладніше — у статті «Книжка як дім».
Докладніше про це, а також опис міні-проекту «Літературна вітальня», вправи логіко-математичного спрямування, цікаві факти про бібліотеки та книжки, інтегроване заняття з англійської мови — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 3/2017.
У попередньому числі — проект «Магазин»