За кілька днів в електронному форматі очікуйте методичний посібник «Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»
Це електронний варіант улюбленого освітянами-"дошкільниками" посібника — єдиного в Україні видання, у якому зібрано й упорядковано всю необхідну інформацію для організації якісного та раціонального харчування дітей.
Посібник рекомендовано МОН України та узгоджено з МОЗ України.
Електронний посібник створено на численні прохання керівників, медичних сестер дошкільних навчальних закладів. Працювати з ним ще зручніше і легше, бо є інтерактивні зміст та покажчик страв, активні посилання на повні тексти нормативних документів.
Особливу цінність посібнику надають практичні додатки:
- примірні посадові та робочі інструкції працівників
- приклади оформлення наказів, актів, претензійних листів, примірних двотижневих меню тощо
- орієнтовний річний комплекс примірних двотижневих меню з картотекою страв.
«Родзинка» видання — картотека страв, а це близько 300 карток-розкладів.
Докладніше — за посиланням.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення