У квітневому числі журналу «Заступник директора школи» йтиметься про тих, хто живе у період особистісних змін, — підлітків. Чи справді взаємодіяти з ними так складно? Моя колега, психолог-консультант Тетяна Гурковська, стверджує: взаємодіяти нескладно, якщо знати вікові особливості дітей, які переживають ту чи ту кризу, і шукати відповіді на ситуації взаємодії з ними у власному досвіді.
Справді: чому підлітки мають розуміти нас, дорослих, якщо самі лише напівшляху до «дорослості»? Легше нам звернути погляд назад і згадати себе, сповненого невпевненості, страхів і суперечностей. Як казав один з героїв фільму «Доживемо до понеділка», щастя — це коли тебе розуміють.
Тож як зменшити дистанцію між учителем і учнями, здобути їхню довіру? Один із варіантів — нестандартно викладати навчальні матеріали. Скористайтеся рекомендаціями нашого автора щодо їх візуальної організації за допомогою сервісу Blendspace.
У новому числі ще одна стаття про застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Упевнена, її оцінять усі педагоги, що задіяні у підготовці документів про загальну середню освіту. Пропонуємо скористатися алгоритмом заповнення додатка до атестата онлайн і назавжди забути про «верету» з оцінками випускників з усіх предметів!
На часі й чергова публікація про моніторинг. Цього разу — підбиваємо підсумки року й аналізуємо навчальні досягнення учнів разом з учителями-предметниками і класними керівниками.
Як завжди, на сторінках журналу:
- приклади оформлення документів
- пам’ятки для педагогів та учнів
- тест для самодіагностики.
Готуючи кожне число журналу, ми стежимо за тим, щоб ви отримали найнеобхіднішу інформацію саме тоді, коли вона на часі. Тож не позбавляйте себе задоволення щомісяця розгортати чергове число улюбленого професійного журналу — передплатіть його на ІІ півріччя. Оформити передплату можна в будь-якому поштовому відділенні або за вигіднішими умовами — в редакції.
Залишайтеся з нами!
З повагою
головний редактор Ірина Лахнеко
У попередньому числі — Про март, який за всі місяці варт