Усе під контролем

Нині все під контролем. Нехай ця думка дещо фаталістична, до контролю треба ставитися не добре й не погано. Він — просто данина часу: нас контролюють, але й ми контролюємо. Адже без контролю ні робити висновки, ні рухатися вперед

Для прикладу візьмемо школу. Скільки нюансів для її успішної роботи треба тримати у полі зору, досліджувати й аналізувати, щоб видавати на-гора високий результат! Скільки питань потребують постійного моніторингу з боку адміністрації школи!

Саме про те, як найефективніше його організувати, й ідеться у журналі «Заступник директора школи» № 02/2017.

Від чого залежить успішність учня та результативність навчально-виховного процесу? Звісно, від професійної майстерності учителя, його відкритості, бажання пізнавати нове, навчатися. Та як знайти на це час? Виявляється, дуже зручно влаштовувати на канікулах педагогічні сесії, під час яких учителі мають змогу зростати у професійному та особистісному плані.

До початку нового навчального року ще далеченько, проте вже час взяти під контроль роботу з майбутніми першокласниками. І хоча вони поки ще дошкільники, проте все одно потребують уваги майбутніх вчителів. У лютневому числі журналу ви маєте змогу ознайомитися з рекомендаціями щодо:

  • дотримання принципу наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою
  • налагодження взаємодії з педагогами дитячого садка і батьками.

Ми підготували чимало й інших публікацій, що допоможуть вам у щоденній роботі:

  • поради щодо організації батьківських зборів
  • досвід колег щодо шкільного обміну
  • рекомендації щодо роботи з безпеки життєдіяльності з учнями напередодні канікул.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45467

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
90973

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді