Столичні педагоги обговорювали питання методики викладання теми Голодомору

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учора, 17 листопада, у Київському міському будинку вчителя відбувся науково-методичний семінар для вчителів історії та українознавства «Суспільно-політичні та методичні аспекти вивчення проблематики Голодомору 1932-1933 років»

Учителі та методисти Києва заслухали інформацію про останні результати наукових досліджень теми Голодомору, а також порушили прикладні питання щодо методики викладання такої дражливої для дітей теми на уроках історії.

Представники Українського інституту національної пам'яті представили свій проект «Незламні», присвячений вшануванню жертв Голодомору.

Окрім того, на веб-сторінці УІНП представлені посилання на ресурси до теми Голодомору, як-от:

Жалобні заходи в Україні відбудуться 26 листопада на центральних площах чи біля пам’ятних знаків Голодомору.

О 16:00 год. оголошено загальнонаціональну хвилину мовчання, а надвечір — акція «Запали свічку».

У понеділок, 21 листопада, до Дня Гідності та Свободи відбудуться меморіальні, урочисті та культурно-мистецькі заходи на вшанування громадянської мужності учасників подій Помаранчевої революції та Революції Гідності

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді