Учора, 17 листопада, у Київському міському будинку вчителя відбувся науково-методичний семінар для вчителів історії та українознавства «Суспільно-політичні та методичні аспекти вивчення проблематики Голодомору 1932-1933 років»
Учителі та методисти Києва заслухали інформацію про останні результати наукових досліджень теми Голодомору, а також порушили прикладні питання щодо методики викладання такої дражливої для дітей теми на уроках історії.
Представники Українського інституту національної пам'яті представили свій проект «Незламні», присвячений вшануванню жертв Голодомору.
Окрім того, на веб-сторінці УІНП представлені посилання на ресурси до теми Голодомору, як-от:
Жалобні заходи в Україні відбудуться 26 листопада на центральних площах чи біля пам’ятних знаків Голодомору.
О 16:00 год. оголошено загальнонаціональну хвилину мовчання, а надвечір — акція «Запали свічку».
У понеділок, 21 листопада, до Дня Гідності та Свободи відбудуться меморіальні, урочисті та культурно-мистецькі заходи на вшанування громадянської мужності учасників подій Помаранчевої революції та Революції Гідності
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?