Допомагаємо дошкільникам у міжособистісній взаємодії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Кожна людина щодня взаємодіє з великою кількістю інших людей. Із кимось лише встановлює контакт, з кимось його підтримує, відновлює, а з кимось — розриває. Таке життя… При цьому навички ефективної взаємодії роблять наші контакти соціально прийнятними, а інколи й приємними. І саме цьому слід навчати дитину дошкільного віку: спілкуватися зі світом, аби і про себе заявити та інших побачити (це насамперед)

У жовтневому числі журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» розглядаємо саме питання міжособистісної взаємодії. А заразом визначаємо способи допомогти, як-от у публікаціях:

  • «Навчаємо дітей домовлятися: розробляємо стратегії творчої поведінки»
  • «Сором’язливість чи розв’язність — шукаємо «золоту середину»
  • «Причини виникнення та шляхи подолання дитячих страхів»
  • «Я сам! або Чого насправді хоче дитина».

Продовжуємо розглядати процедуру психодіагностичного вивчення дитини, зокрема читайте:

  • «Психодіагностика: діагноз і прогноз»
  • «Дитячий малюнок: навчитися розуміти та цінувати».

Також розпочинаємо розгляд нової теми: розвиток вищих психічних функцій упродовж дошкільного дитинства. Так, процес розвитку психіки дитини є цілісним і виокремлення певної психічної функції є дещо штучним. Утім такий підхід дає змогу детально представити процес її розвитку у визначеному віковому періоді, вказати на специфіку, відзначити умови, що можуть або підсилювати функцію, або ж послаблювати її, гальмувати розвиток тощо.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1985

Як говорити про війну з дітьми дошкільного віку

Проаналізуємо, як війна впливає на психоемоційний стан дошкільників і як взаємодіяти з дітьми в час війни. Скористаєтеся матеріалами для розмов із дітьми про війну. Допоможете батькам говорити на складні теми та підтримувати своїх дітей
1735

Як заповнити ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
11644

Куди зникає час практичного психолога? Заповнюємо статистичний звіт

Скільки часу практичний психолог приділяє діагностиці, а скільки – підтримці? Які напрямки роботи займають найбільше ресурсу? Експертний аналіз статистичного звіту розкриває реальний розподіл робочого часу психолога в школі чи дитсадку. Як заповнити цей документ – розбираємо у статті
38161

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді