У жовтневому числі журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» розглядаємо саме питання міжособистісної взаємодії. А заразом визначаємо способи допомогти, як-от у публікаціях:
- «Навчаємо дітей домовлятися: розробляємо стратегії творчої поведінки»
- «Сором’язливість чи розв’язність — шукаємо «золоту середину»
- «Причини виникнення та шляхи подолання дитячих страхів»
- «Я сам! або Чого насправді хоче дитина».
Продовжуємо розглядати процедуру психодіагностичного вивчення дитини, зокрема читайте:
- «Психодіагностика: діагноз і прогноз»
- «Дитячий малюнок: навчитися розуміти та цінувати».
Також розпочинаємо розгляд нової теми: розвиток вищих психічних функцій упродовж дошкільного дитинства. Так, процес розвитку психіки дитини є цілісним і виокремлення певної психічної функції є дещо штучним. Утім такий підхід дає змогу детально представити процес її розвитку у визначеному віковому періоді, вказати на специфіку, відзначити умови, що можуть або підсилювати функцію, або ж послаблювати її, гальмувати розвиток тощо.
