У львівській бібліотеці для дітей відкрили «Публічний Простір Підлітка»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учора, 4 жовтня, у філії № 42 Центральної бібліотечної системи для дітей Львова повноцінно запрацював «Публічний Простір Підлітка». Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради

Сталося так, що протиаварійний ремонт бібліотеки переріс у проект її розвитку. Під час реконструкції прагнули створити територію, сприятливу одночасно пізнанню, творчому самовираженню й активному відпочинку.

Оновлення бібліотеки відбувалося в два етапи. Навесні цього року відкрили простір зі спорт-ареною, коворкінг-студією, ІТ-плацом і релакс-закапелком. Восени завершили Територію інтерактивної взаємодії, де планують проводити:

  • у Book-локації — презентації книг, літературні квести, читання-імпровізи
  • в Інтелект-порталі — пізнавальні студії, інноваційні проекти та соціальне репетиторство
  • у Креатив-форумі — кінопокази, міні-виставки, творчі зустрічі.

Є також незвична для бібліотеки локація «МАЛЮКs» — для найменших читачів (від двох років), де відбуваються:

  • «Літературні сніданки» для дітей дошкільного віку, які не відвідують дитсадки
  • заходи за програмою «Росту і розвиваюсь».

Окрім того, колектив бібліотеки активно надає такі послуги, як:

  • «Зроби уроки в бібліотеці»
  • «Бібліотека в кишені»
  • «Уроки школи медіаграмотності»
  • «Літній бібліокіш» (організація дозвілля для школярів у робочий час їхніх батьків)
  • «Домашній абонемент» (поліпшення умов доступу до інформації дітям з обмеженими фізичними можливостями).

У Центрі вільного доступу до інтернету діти мають змогу, зокрема:

  • вивчати основи комп'ютерної грамотності
  • спілкуватися за допомогою скайп-зв’язку
  • зареєструватися онлайн для участі в ЗНО та потренуватися у складанні тестів.

Загальна вартість будівельних робіт склала майже 1,5 млн грн.

У місті розпочато оновлення бібліотек, аби ті могли нарівні конкурувати за увагу дітей з іншими принадами сучасного інформаційно-технологічного світу.

Нещодавно у Запорізькій області в межах трирічного науково-педагогічного експерименту презентували проект медіатеки.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
37

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110416

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47634

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді