Наказом Міністерства освіти і науки України від 26.09.2016 № 1148 надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» навчальній літературі для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами
У Переліку 53 назви навчальної літератури — підручників, програм з корекційно-розвиткової роботи, комплектів навчальних програм — за нозологіями для дітей:
- із порушеннями опорно-рухового апарату
- сліпих та зі зниженим зором
- глухих та зі зниженим слухом
- із затримкою психічного розвитку
- з розумовою відсталістю
- з тяжкими порушеннями мовлення.
Ознайомитися з переліком можна за посиланням.
До речі, 12 жовтня відбудеться безплатний вебінар «Технологія складання індивідуальної програми розвитку дитини в умовах інклюзивного середовища».
«Щедрик» на Різдво щороку — традиційна і безсмертна мелодія. «Гімн дзвонів» — так у всьому світі називають найпопулярнішу щедрівку в обробці композитора Миколи Леонтовича. Тож важливо дітям розказати про нього детальніше. Скористайтеся запропонованим конспектом уроку.
Які ключові компетентності та наскрізні вміння мають бути сформовані у здобувачів базової середньої освіти
Поняття «наскрізна змістова лінія» і «наскрізні уміння» стали звичними для педагогів. «Освіжіть» знайомство з ними та скористайтеся матеріалами для їх утілення в освітньому процесі
Які програми і навчальні плани використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами? Дізнайтеся про нові рекомендації МОН
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів