До Дня працівників освіти тематичний напрям «Експертус Освіта» підготував особливий подарунок — БЕЗПЛАТНИЙ вебінар «Технологія складання індивідуальної програми розвитку дитини в умовах інклюзивного середовища». Забудьте про коди доступу! Чекаємо усіх!
Вебінар «Технологія складання індивідуальної програми розвитку дитини в умовах інклюзивного середовища» відбудеться 12 жовтня 2016 року о 14:00 год.
Про складні питання розроблення індивідуальної програми розвитку дитини (ІПР) доступно розповість Інна ЛУЦЕНКО — науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.
У програмі вебінару:
- нормативна база
- алгоритм складання ІПР
- структура ІПР
- оцінювання виконання ІПР.
Важливо! Щоб приєднатися до кола учасників заходу, необхідно зареєструватися.

Експертус: Освіта бажає всім учасникам корисного професійного спілкування!
Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
Ознайомтеся зі змістом та основними вимогами Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти. Акцентуємо увагу на тому, що потрібно знати керівнику закладу
З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок