Триває прийом робіт на конкурс навчально-методичних розробок з прав людини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Протягом вересня-жовтня Українська Гельсінська Спілка з прав людини приймає навчально-методичні розробки уроків та виховних заходів щодо прав людини

Всеукраїнський конкурс навчально-методичних розробок з прав людини проводять у межах Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо права людини» на виконання Національної стратегії з прав людини, затвердженої Указом Президента України від 25.08.2015 № 501/2015, та Всесвітньої програми освіти в сфері з прав людини.

Основні завдання конкурсу:

  • поширення інформації про права людини
  • формування зацікавленості актуальними питаннями у сфері прав людини
  • виявлення та стимулювання творчо обдарованої учнівської молоді, зацікавленої у правозахисній діяльності, сприяння її профорієнтації, стимулювання до прояву активної життєвої позиції
  • формування в українському суспільстві поваги до гідності людини.

До участі в конкурсі запрошують педагогічних працівників, творчі колективи навчальних закладів, наукових установ, громадських організацій незалежно від фахової освіти, педагогічного стажу, віку.

Переможці отримують дипломи й цінні подарунки. Окрім того, за місцем роботи переможця організатори конкурсу проведуть семінар з прав людини за участі провідних експертів.

Найліпші розробки за результатами конкурсу розмістять на сайті Української Гельсінської Спілки з прав людини.

Термін подання робіт — 17:00 год. 01.11.2016.

Уроки й розробки виховних заходів та реєстраційну анкету надсилайте в електронному вигляді на адресу: [email protected] з темою «Конкурс навчально-методичних розробок».

Докладніше про Конкурс — у Положенні про Всеукраїнський конкурс навчально-методичних розробок з прав людини

Нагадаємо, Уряд затвердив План заходів з проведення у 2016 році Всеукраїнського тижня права.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7106

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3153

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
791

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді