Триває прийом робіт на конкурс навчально-методичних розробок з прав людини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Протягом вересня-жовтня Українська Гельсінська Спілка з прав людини приймає навчально-методичні розробки уроків та виховних заходів щодо прав людини

Всеукраїнський конкурс навчально-методичних розробок з прав людини проводять у межах Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо права людини» на виконання Національної стратегії з прав людини, затвердженої Указом Президента України від 25.08.2015 № 501/2015, та Всесвітньої програми освіти в сфері з прав людини.

Основні завдання конкурсу:

  • поширення інформації про права людини
  • формування зацікавленості актуальними питаннями у сфері прав людини
  • виявлення та стимулювання творчо обдарованої учнівської молоді, зацікавленої у правозахисній діяльності, сприяння її профорієнтації, стимулювання до прояву активної життєвої позиції
  • формування в українському суспільстві поваги до гідності людини.

До участі в конкурсі запрошують педагогічних працівників, творчі колективи навчальних закладів, наукових установ, громадських організацій незалежно від фахової освіти, педагогічного стажу, віку.

Переможці отримують дипломи й цінні подарунки. Окрім того, за місцем роботи переможця організатори конкурсу проведуть семінар з прав людини за участі провідних експертів.

Найліпші розробки за результатами конкурсу розмістять на сайті Української Гельсінської Спілки з прав людини.

Термін подання робіт — 17:00 год. 01.11.2016.

Уроки й розробки виховних заходів та реєстраційну анкету надсилайте в електронному вигляді на адресу: [email protected] з темою «Конкурс навчально-методичних розробок».

Докладніше про Конкурс — у Положенні про Всеукраїнський конкурс навчально-методичних розробок з прав людини

Нагадаємо, Уряд затвердив План заходів з проведення у 2016 році Всеукраїнського тижня права.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282515

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
80

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110461

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді