Триває прийом робіт на конкурс навчально-методичних розробок з прав людини

Протягом вересня-жовтня Українська Гельсінська Спілка з прав людини приймає навчально-методичні розробки уроків та виховних заходів щодо прав людини

Всеукраїнський конкурс навчально-методичних розробок з прав людини проводять у межах Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо права людини» на виконання Національної стратегії з прав людини, затвердженої Указом Президента України від 25.08.2015 № 501/2015, та Всесвітньої програми освіти в сфері з прав людини.

Основні завдання конкурсу:

  • поширення інформації про права людини
  • формування зацікавленості актуальними питаннями у сфері прав людини
  • виявлення та стимулювання творчо обдарованої учнівської молоді, зацікавленої у правозахисній діяльності, сприяння її профорієнтації, стимулювання до прояву активної життєвої позиції
  • формування в українському суспільстві поваги до гідності людини.

До участі в конкурсі запрошують педагогічних працівників, творчі колективи навчальних закладів, наукових установ, громадських організацій незалежно від фахової освіти, педагогічного стажу, віку.

Переможці отримують дипломи й цінні подарунки. Окрім того, за місцем роботи переможця організатори конкурсу проведуть семінар з прав людини за участі провідних експертів.

Найліпші розробки за результатами конкурсу розмістять на сайті Української Гельсінської Спілки з прав людини.

Термін подання робіт — 17:00 год. 01.11.2016.

Уроки й розробки виховних заходів та реєстраційну анкету надсилайте в електронному вигляді на адресу: [email protected] з темою «Конкурс навчально-методичних розробок».

Докладніше про Конкурс — у Положенні про Всеукраїнський конкурс навчально-методичних розробок з прав людини

Нагадаємо, Уряд затвердив План заходів з проведення у 2016 році Всеукраїнського тижня права.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді