Заплануйте відвідати науково-практичну конференцію з питань музейної педагогіки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Національному Києво-Печерському історико-культурному заповіднику 27-28 вересня відбудеться IV науково-практична конференція «Музейна педагогіка — проблеми, сьогодення, перспективи»

Під час конференції розглядатимуть новітні методи популяризації історико-культурної спадщини серед учнівської молоді. До участі запрошують зокрема й керівників та педагогів загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів.

Основні питання конференції:

  • Сучасний контекст функціонування музейно-педагогічних проектів і програм
  • Досвід музейних закладів, розробка і застосування інтерактивних методів музейної педагогіки
  • Музей і школа — працюємо разом. Співпраця музеїв з навчальними закладами, набуття науково-дослідницьких навиків у шкільної молоді
  • Можливості та напрямки розвитку музейного серверу. Використання інформаційних, мультимедійних технологій у навчальному процесі, а також їх переваги і недоліки
  • Проектування та створення віртуальних музеїв, виставок і каталогів, дистанційних музейно-освітніх послуг, формування музейно-педагогічних спільнот, клубів та партнерських груп в соціальних мережах
  • Специфіка концептуального та художнього проектування музейних експозицій і виставок для дитячо-юнацької аудиторії
  • Досвід здобуття грантів на реалізацію проектів у музейно-освітній сфері
  • Інформаційний менеджмент, некомерційний маркетинг, використання PR-технологій у науково-освітніх проектах музеїв.

Конференція відбуватиметься у формах пленарного засідання, дискусій та майстер-класів.

Місце проведення: Київ, вул. Лаврська, 9, конференц-зал (корпус № 8) та лекторій (корпус № 25). Телефон для довідок: (044) 406-63-59; e-mail: [email protected]

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3362

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54511

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24840

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59853

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді