Заплануйте відвідати науково-практичну конференцію з питань музейної педагогіки

У Національному Києво-Печерському історико-культурному заповіднику 27-28 вересня відбудеться IV науково-практична конференція «Музейна педагогіка — проблеми, сьогодення, перспективи»

Під час конференції розглядатимуть новітні методи популяризації історико-культурної спадщини серед учнівської молоді. До участі запрошують зокрема й керівників та педагогів загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів.

Основні питання конференції:

  • Сучасний контекст функціонування музейно-педагогічних проектів і програм
  • Досвід музейних закладів, розробка і застосування інтерактивних методів музейної педагогіки
  • Музей і школа — працюємо разом. Співпраця музеїв з навчальними закладами, набуття науково-дослідницьких навиків у шкільної молоді
  • Можливості та напрямки розвитку музейного серверу. Використання інформаційних, мультимедійних технологій у навчальному процесі, а також їх переваги і недоліки
  • Проектування та створення віртуальних музеїв, виставок і каталогів, дистанційних музейно-освітніх послуг, формування музейно-педагогічних спільнот, клубів та партнерських груп в соціальних мережах
  • Специфіка концептуального та художнього проектування музейних експозицій і виставок для дитячо-юнацької аудиторії
  • Досвід здобуття грантів на реалізацію проектів у музейно-освітній сфері
  • Інформаційний менеджмент, некомерційний маркетинг, використання PR-технологій у науково-освітніх проектах музеїв.

Конференція відбуватиметься у формах пленарного засідання, дискусій та майстер-класів.

Місце проведення: Київ, вул. Лаврська, 9, конференц-зал (корпус № 8) та лекторій (корпус № 25). Телефон для довідок: (044) 406-63-59; e-mail: [email protected]

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9715

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31357

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20650

Загартування дітей в дитячому садку

Загартування дітей дошкільного віку вимагає обережного підходу й відповідального ставлення. Під час гартувальних процедур дотримуйтеся загальних принципів
10865

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді