Навчання: радість пізнання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Навчання в широкому сенсі — це процес пізнання світу людиною будь-якого віку, що триває все життя. Варто навчати змалку отримувати радість від пізнання, дивуватися новому й прагнути переживати ці почуття знов і знов. Як це зробити — дізнайтеся у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 9/2016, що присвячений темі «Навчання: радість пізнання»

Дитина вчиться щодня і в будь-якій життєвій ситуації. Це важливо розуміти нам, дорослим, аби не зводити навчання лише до організованих форм та спеціально спрямованої роботи педагога з дитиною. Автори журналу розглядають навчання і як процес пізнання дитиною світу, і як взаємодію дорослого та дитини на цьому шляху. Про те, чим особливий процес навчання дітей, які змістові напрями варто осмислити з дітьми в межах теми, — у вступній статті.

На сторінках вересневого числа журналу подано й такі матеріали для опрацювання теми, як-от тема, ідея, очікувані результати проживання теми; плани-конспекти інтегрованих занять та описи різних форм роботи, подані на картках картотеки.

До вашої уваги на кольорових сторінках дев’ятого числа:

  • асоціативні карти «Я вчуся» та «Як ми вчимося»
  • майстер-класи «Створюємо атрибути для навчання» та «Посібник для шпигунів, або Шифрувальники»
  • коректурна таблиця «Капелюх».

Серед літературних творів чимало таких, що є справжніми джерелами мудрості. Основою для різноспрямованої діяльності з дошкільниками в межах навчальної теми педагоги обрали віршовану казку Оксани Кротюк «Найкраща земля». На сторінках вересневого числа подано рекомендації щодо реалізації літературного проекту за цією казкою, її змістове наповнення у формі інтелектуальної карти та дидактичні матеріали на картках картотеки.

Скільки в дошкільників реальних способів приміряти світ і все, що в ньому є, на себе, спробувати різне, аби знайти своє? Небагато. І тут у пригоді стає така проста, але надзвичайна за своїми можливостями річ — капелюх. Що робить його знаковим предметом дитинства і в чому його цінність для професійної діяльності вихователя — читайте у статті. А на картках картотеки описано варіанти застосування в роботі вихователя різних видів головних уборів.

Докладніше про все це, а також завдання для аудиту, конспект заняття з англійської мови «Schoolbag» та пам’ятка для батьків «Створюємо умови для навчання дошкільників» — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 9/2016.

У попередньому числі — Без води — ані туди, ані сюди.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
49959

Інтегроване заняття: суть, структура, підготовка

Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
35571

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

У чому полягає інтерактивне навчання та які інтерактивні методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
215931

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді