Дитина вчиться щодня і в будь-якій життєвій ситуації. Це важливо розуміти нам, дорослим, аби не зводити навчання лише до організованих форм та спеціально спрямованої роботи педагога з дитиною. Автори журналу розглядають навчання і як процес пізнання дитиною світу, і як взаємодію дорослого та дитини на цьому шляху. Про те, чим особливий процес навчання дітей, які змістові напрями варто осмислити з дітьми в межах теми, — у вступній статті.
На сторінках вересневого числа журналу подано й такі матеріали для опрацювання теми, як-от тема, ідея, очікувані результати проживання теми; плани-конспекти інтегрованих занять та описи різних форм роботи, подані на картках картотеки.
До вашої уваги на кольорових сторінках дев’ятого числа:
- асоціативні карти «Я вчуся» та «Як ми вчимося»
- майстер-класи «Створюємо атрибути для навчання» та «Посібник для шпигунів, або Шифрувальники»
- коректурна таблиця «Капелюх».
Серед літературних творів чимало таких, що є справжніми джерелами мудрості. Основою для різноспрямованої діяльності з дошкільниками в межах навчальної теми педагоги обрали віршовану казку Оксани Кротюк «Найкраща земля». На сторінках вересневого числа подано рекомендації щодо реалізації літературного проекту за цією казкою, її змістове наповнення у формі інтелектуальної карти та дидактичні матеріали на картках картотеки.
Скільки в дошкільників реальних способів приміряти світ і все, що в ньому є, на себе, спробувати різне, аби знайти своє? Небагато. І тут у пригоді стає така проста, але надзвичайна за своїми можливостями річ — капелюх. Що робить його знаковим предметом дитинства і в чому його цінність для професійної діяльності вихователя — читайте у статті. А на картках картотеки описано варіанти застосування в роботі вихователя різних видів головних уборів.
Докладніше про все це, а також завдання для аудиту, конспект заняття з англійської мови «Schoolbag» та пам’ятка для батьків «Створюємо умови для навчання дошкільників» — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 9/2016.
У попередньому числі — Без води — ані туди, ані сюди.