Без води — ані туди, ані сюди

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вода настільки природна для кожного з нас у повсякденні, що ми інколи помилково сприймаємо її як даність, як невичерпний природний ресурс. Пропонуємо систематизувати уявлення дітей про водне багатство Землі, життєтворчу роль води, допомогти дітям пройнятися турботою про збереження цього ресурсу. Як те зробити — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 8/2016

Діти чимало знають про природу води, принаймні на чуттєвому рівні. Їм відомо, що вода тече, буває різною за властивостями і станами, потрібна для життя людям, рослинам і тваринам. Утім, окрім формування знань про водну стихію, важливо також виховувати в дітей шанобливе ставлення до використання безцінних водних ресурсів, якими обдарувала нас природа. Про змістові напрями, за якими можна проживати з дошкільниками тему «Без води — ані туди, ані сюди», ідеться у вступній статті.

Для опрацювання водної теми вихователям знадобляться і такі матеріали, як-от тема, ідея, очікувані результати проживання теми; плани-конспекти інтегрованих занять та описи різних форм роботи, подані на картках картотеки.

Діти зазвичай пізнають унікальні властивості води під час ігор з нею. Тож на сторінках серпневого числа — досвід використання ігор з водою в освітньому процесі дошкільного закладу.

На кольорових сторінках цього числа:

  • асоціативні карти «Вода» та «Краплинка»
  • майстер-класи «Поринаємо у водну стихію» та «Морський пейзаж: малюємо вовною»
  • коректурна таблиця «Колесо, кільце та коліщатко».

Ще здавна серед дитячих іграшок було кільце, колесо й коліщатко. Та й нині дітей оточують пірамідки з кільцями, машинки на колесах, ролики тощо. Утім інтерес дошкільників до цих простих забавок поступово зникає. Рекомендації щодо ознайомлення дошкільників із властивостями й можливими варіантами застосування колеса, кільця та коліщатка, а також картотека з описом ігор та вправ, — на сторінках восьмого числа журналу.

Докладніше про все це, а також завдання для аудиту, конспект заняття з англійської мови «Water. Sea creatures» та квест «Морські пригоди» — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 8/2016.

У попередньому числі — Таке різне літо.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2389

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
698

Індивідуальна програма розвитку дитини в ЗДО (ДНЗ)

Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.
212804

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді