Без води — ані туди, ані сюди

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вода настільки природна для кожного з нас у повсякденні, що ми інколи помилково сприймаємо її як даність, як невичерпний природний ресурс. Пропонуємо систематизувати уявлення дітей про водне багатство Землі, життєтворчу роль води, допомогти дітям пройнятися турботою про збереження цього ресурсу. Як те зробити — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 8/2016

Діти чимало знають про природу води, принаймні на чуттєвому рівні. Їм відомо, що вода тече, буває різною за властивостями і станами, потрібна для життя людям, рослинам і тваринам. Утім, окрім формування знань про водну стихію, важливо також виховувати в дітей шанобливе ставлення до використання безцінних водних ресурсів, якими обдарувала нас природа. Про змістові напрями, за якими можна проживати з дошкільниками тему «Без води — ані туди, ані сюди», ідеться у вступній статті.

Для опрацювання водної теми вихователям знадобляться і такі матеріали, як-от тема, ідея, очікувані результати проживання теми; плани-конспекти інтегрованих занять та описи різних форм роботи, подані на картках картотеки.

Діти зазвичай пізнають унікальні властивості води під час ігор з нею. Тож на сторінках серпневого числа — досвід використання ігор з водою в освітньому процесі дошкільного закладу.

На кольорових сторінках цього числа:

  • асоціативні карти «Вода» та «Краплинка»
  • майстер-класи «Поринаємо у водну стихію» та «Морський пейзаж: малюємо вовною»
  • коректурна таблиця «Колесо, кільце та коліщатко».

Ще здавна серед дитячих іграшок було кільце, колесо й коліщатко. Та й нині дітей оточують пірамідки з кільцями, машинки на колесах, ролики тощо. Утім інтерес дошкільників до цих простих забавок поступово зникає. Рекомендації щодо ознайомлення дошкільників із властивостями й можливими варіантами застосування колеса, кільця та коліщатка, а також картотека з описом ігор та вправ, — на сторінках восьмого числа журналу.

Докладніше про все це, а також завдання для аудиту, конспект заняття з англійської мови «Water. Sea creatures» та квест «Морські пригоди» — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 8/2016.

У попередньому числі — Таке різне літо.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51983

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219825

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8682

Чи є обов’язкова документація вихователя дошкільного закладу

За які документи відповідає вихователь закладу дошкільної освіти - визначала Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах. У новій Інструкції переліку документів немає. З'ясуємо, які ж документи має створювати вихователь та відповідно до яких вимог
152131

Інклюзивні цінності в дошкільному закладі

Як реалізувати інклюзивність в освітньому середовищі дошкільного закладу на основі індексу інклюзії. Алгоритм роботи з індексом інклюзії - читайте та застосовуйте
11238

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді