Діти чимало знають про природу води, принаймні на чуттєвому рівні. Їм відомо, що вода тече, буває різною за властивостями і станами, потрібна для життя людям, рослинам і тваринам. Утім, окрім формування знань про водну стихію, важливо також виховувати в дітей шанобливе ставлення до використання безцінних водних ресурсів, якими обдарувала нас природа. Про змістові напрями, за якими можна проживати з дошкільниками тему «Без води — ані туди, ані сюди», ідеться у вступній статті.
Для опрацювання водної теми вихователям знадобляться і такі матеріали, як-от тема, ідея, очікувані результати проживання теми; плани-конспекти інтегрованих занять та описи різних форм роботи, подані на картках картотеки.
Діти зазвичай пізнають унікальні властивості води під час ігор з нею. Тож на сторінках серпневого числа — досвід використання ігор з водою в освітньому процесі дошкільного закладу.
На кольорових сторінках цього числа:
- асоціативні карти «Вода» та «Краплинка»
- майстер-класи «Поринаємо у водну стихію» та «Морський пейзаж: малюємо вовною»
- коректурна таблиця «Колесо, кільце та коліщатко».
Ще здавна серед дитячих іграшок було кільце, колесо й коліщатко. Та й нині дітей оточують пірамідки з кільцями, машинки на колесах, ролики тощо. Утім інтерес дошкільників до цих простих забавок поступово зникає. Рекомендації щодо ознайомлення дошкільників із властивостями й можливими варіантами застосування колеса, кільця та коліщатка, а також картотека з описом ігор та вправ, — на сторінках восьмого числа журналу.
Докладніше про все це, а також завдання для аудиту, конспект заняття з англійської мови «Water. Sea creatures» та квест «Морські пригоди» — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 8/2016.
У попередньому числі — Таке різне літо.