Для учнів випускних класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності під час осінніх канікул проводитимуть школу «Мехатроніка». Про це повідомляє Інститут модернізації змісту освіти у листі від 12.09.2016 № 2.1/10-2150.
Школа діятиме на базі кафедри прикладної гідроаеромеханіки і механотроніки Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Викладачі цієї кафедри спеціально адаптували програму з мехатроніки для учнів старшої школи.
Навчання в осінній школі «Мехатроніка» планують на 31 жовтня – 5 листопада за таким графіком:
- 5 робочих днів по 4 год. (теоретичний матеріал, ознайомлення з лабораторним обладнанням, практична робота, роботи на лабораторних стендах)
- заключне заняття — 2 год. (самостійне залікове завдання).
Теми, які вивчатимуть:
- Електронні системи автоматики та їх компоненти
- Пневматичні системи автоматики
- Електропневматичні системи автоматики
- Автоматизовані системи з керуванням від контролера (мова STL).
Координатори школи – професор Губарев Олександр Павлович та доцент Ганпанцурова Оксана Сергіївна. Телефон/факс: 0 44 204 84 64, 204 82 54; [email protected].
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.