Соціо-ігрова педагогіка

У серпневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» — про основні принципи соціо-ігрової педагогіки, організацію роботи з обдарованими дітьми, проведення діагностики готовності старших дошкільників до шкільного навчання та багато іншого

Незалежно від обраних педагогічними колективами ключових напрямів роботи з дітьми основною метою в новому навчальному році має бути розвиток партнерських взаємин між дітьми й дорослими. Як формувати й розвивати партнерські взаємини в умовах дошкільного закладу — радять наші автори.

Також варто неодноразово наголошувати на такому важливому завданні педагогів і батьків — відповідально й обережно ставитися до своєрідних закономірностей розвитку кожної дитини на етапі дошкільного дитинства. Про те, у чому полягає відповідальність дорослих за розвиток дитячої особистості, — на сторінках цього числа журналу.

Одним із обов’язкових завдань педагогів у роботі з дітьми старшого дошкільного віку є визначення рівня сформованості основних компетенцій, а відтак і дошкільної зрілості напередодні вступу до школи. Організувати таку роботу можна у формі діагностичної гри, сценарій якої подано у цьому числі. А оцінити актуальний стан розвитку кожної дитини в умовах освітнього процесу, вплив на дошкільників усіх суб’єктів освітнього простору дає змогу моніторинг та технологія розроблення індивідуального освітнього маршруту для кожної дитини та групи дітей. Особливості цього процесу описано в статті.

Що раніше віднайти прояви обдарованості дитини, то повніше розкриється її творчий потенціал. Керуючись таким правилом, наші автори розробили освітній проект для роботи з обдарованими та здібними дітьми, досвідом реалізації якого діляться на сторінках серпневого числа.

Пропонуємо до вашої уваги і добірку матеріалів щодо підвищення професійної компетентності педагогів. Зокрема, колеги пропонують такий метод фахового вдосконалення, як робота авторської творчої майстерні для педагогів. А оскільки професійна діяльність педагогів є одним із компонентів іміджу дошкільного навчального закладу, у цьому числі розкрито також особливості формування іміджу та його значення для професійної соціалізації педагогів.

Також у серпневому числі:

  • патріотичне свято для дітей середнього та старшого віку «Козаками хочемо ми стати, рідну Україну захищати!»
  • поради щодо відзначання в дошкільному закладі Міжнародного дня музики
  • сценарій музичної розваги до Міжнародного дня музики «Подорож на Планету барвистої музики».

У попередньому числі журналу — Підвищуємо якість дошкільної освіти

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45467

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді