Підвищуємо якість дошкільної освіти

У липневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» — про стратегічні завдання поліпшення якості дошкільної освіти та шляхи їх розв’язання, формування світогляду дитини в умовах сімейного виховання, методи й прийоми корекції дитячих страхів та багато іншого

У галузі освіти дошкільна ланка є базисною, особливо важливою для гармонізації образу Я кожної дитини, забезпечення її особистісної незалежності й самостійності. Утім чи сповна цьому сприяє зміст сучасної дошкільної освіти? Які її завдання потребують нагального розв’язання? Про це — на сторінках сьомого числа.

Хоча й більшу частину часу дитина проводить у дошкільному закладі, утім не лише педагоги, а й батьки відіграють важливу роль у формуванні її світогляду. Які особливості світосприймання дошкільників та які форми роботи з дітьми та їхніми батьками дадуть змогу педагогам отримати уявлення про становлення світосприймання дітей — читайте в статті.

Нині істотно зросла кількість різновидів дитячих страхів. Тож дорослі — педагоги й батьки — мають серйозно замислитися над проблемою дитячих страхів і знайти способи її усунення. Науковці радять, якими методами й прийомами доцільно скористатися, аби корекційна робота мала найбільшу користь. Одним із таких методів є організація корекційно-розвивальних занять. Конспект одного з таких занять до вашої уваги на сторінках журналу.

Пропонуємо і добірку матеріалів з медіаосвіти, зокрема наші автори ознайомлюють із поняттям «маніпулювання» та способами захисту від нього, а також спам-технологіями та методами боротьби зі спамом.

Також у липневому числі:

  • досвід роботи щодо розвитку емоційного інтелекту дітей
  • інформаційні стенди «Дитячий страх: причини появи та види», «Як запобігти маніпулюванню»
  • пам’ятка для вихователя «Як мислити й діяти дітям, аби подолати страх»
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на вересень
  • ідеї щодо відзначання в дошкільному закладі Міжнародного дня краси
  • сценарій музично-театралізованої вистави «У пошуках таємниці» за оповіданням Василя Сухомлинського «Краса, натхнення, радість і таємниця».

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45486

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді