У галузі освіти дошкільна ланка є базисною, особливо важливою для гармонізації образу Я кожної дитини, забезпечення її особистісної незалежності й самостійності. Утім чи сповна цьому сприяє зміст сучасної дошкільної освіти? Які її завдання потребують нагального розв’язання? Про це — на сторінках сьомого числа.
Хоча й більшу частину часу дитина проводить у дошкільному закладі, утім не лише педагоги, а й батьки відіграють важливу роль у формуванні її світогляду. Які особливості світосприймання дошкільників та які форми роботи з дітьми та їхніми батьками дадуть змогу педагогам отримати уявлення про становлення світосприймання дітей — читайте в статті.
Нині істотно зросла кількість різновидів дитячих страхів. Тож дорослі — педагоги й батьки — мають серйозно замислитися над проблемою дитячих страхів і знайти способи її усунення. Науковці радять, якими методами й прийомами доцільно скористатися, аби корекційна робота мала найбільшу користь. Одним із таких методів є організація корекційно-розвивальних занять. Конспект одного з таких занять до вашої уваги на сторінках журналу.
Пропонуємо і добірку матеріалів з медіаосвіти, зокрема наші автори ознайомлюють із поняттям «маніпулювання» та способами захисту від нього, а також спам-технологіями та методами боротьби зі спамом.
Також у липневому числі:
- досвід роботи щодо розвитку емоційного інтелекту дітей
- інформаційні стенди «Дитячий страх: причини появи та види», «Як запобігти маніпулюванню»
- пам’ятка для вихователя «Як мислити й діяти дітям, аби подолати страх»
- орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на вересень
- ідеї щодо відзначання в дошкільному закладі Міжнародного дня краси
- сценарій музично-театралізованої вистави «У пошуках таємниці» за оповіданням Василя Сухомлинського «Краса, натхнення, радість і таємниця».