Державна інспекція навчальних закладів України планує розпочати у ІV кварталі цього року вивчення стану роботи місцевих органів управління освітою та навчальних закладів щодо національно-патріотичного виховання дітей.
Про це повідомив голова ДІНЗ Руслан Гурак.
Під час вивчення ДІНЗ передбачає виконувати такі завдання:
- збирати, оброблювати й поширювати інформацію про загальні явища, позитивний досвід та проблеми в реалізації завдань щодо національно-патріотичного виховання учнів
- сприяти всебічному розвитку і функціонуванню української мови як державної
- розробляти відповідні пропозиції для навчальних закладів та органів управління освітою.
Наразі при ДІНЗ створено робочу групу з розроблення Програми вивчення щодо національно-патріотичного виховання дітей. До складу роботи групи увійшли педагоги, науковці, психологи, працівники органів управління освітою та представники громадськості.
Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки затверджено Указом Президента України від 13 жовтня 2015 року № 580/2015.
Інститут модернізації змісту освіти визначив окремі завдання і напрями національно-патріотичного виховання на 2016/2017 навчальний рік.
2023 року КМУ схвалив Концепцію безпеки закладів освіти. Проаналізуємо, що передбачено нею та чого очікувати.
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.