Розвиток правосвідомості учнів, прищеплення їм поваги до закону, держави й демократичних цінностей відбуватиметься за умови, якщо адміністрація розробить і щорічно реалізовуватиме систему правових заходів.
Тож пропонуємо заступнику директора ознайомитися з публікаціями, що висвітлюють досвід проведення місячника правових знань та Всеукраїнського тижня права в навчальних закладах. У межах місячника здійснюють профілактику негативних явищ в учнівському середовищі. Про те, як залучити батьків учнів до цієї важливої роботи, обернути їх в однодумців та здійснити спільний проект, читайте у публікаціях журналу «Заступник директора школи».
А як здійснювати соціально-психологічний супровід учнів групи ризику? Як правильно скласти психолого-педагогічну характеристику учня? Визначити рівень ризику появи неврозів в учнів? Про це ви дізнаєтеся із публікацій практичного психолога та соціального педагога.
Ознайомитися із дієвою рейтинговою системою оцінювання досягнень учнів, що значно стимулює їх до пізнавальної діяльності, активності в позакласній роботі, а головне — створює здорове конкурентне середовище в учнівському колективі, ви також зможете в листопадовому числі журналу.
Також до вашої уваги — публікація про визначення рівня розвитку здібностей учнів, у якій подано діагностичний інструментарій.
Традиційно перший семестр у навчальних закладах завершується новорічними заходами. Долучити учнів до глибинних традицій віншування Різдва в Україні дасть змогу постановка вертепного дійства, до якого учні разом із батьками та класними керівниками виготовлять пальчикові ляльки. Сценарій вертепу та майстер-клас з виготовлення пальчикових ляльок подано у журналі.
Докладніше про все це та багато іншого — на сторінках журналу «Заступник директора школи» № 11/2015. Ознайомлюйтеся з перспективним досвідом освітян України і хай вам вистачає сил і натхнення плекати покоління, яке зможе побудувати міцну державу!