Управління освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій отримали наказ МОН України щодо проведення заходів з профілактики побутового травматизму серед дітей
МОН України оприлюднило наказ «Про заходи щодо поліпшення профілактики з попередження побутового травматизму серед дітей» від 26.11.2015 № 1242 (далі — наказ № 1242).
Відповідно до наказу № 1242 департаменти загальної середньої та дошкільної освіти мають забезпечити роботу, спрямовану на реалізацію заходів із профілактики травматизму невиробничого характеру.
МОН України наказує спільно з працівниками з питань безпеки життєдіяльності обговорити на засіданнях відповідних колегій, рад стан побутового травматизму серед вихованців, учнів, проаналізувати його причини.
Окрім того, розглянути питання щодо розширення співпраці психологічних служб з громадськими організаціями психологічного спрямування.
Згідно з наказом № 1242 втратив чинність наказ МОН України «Про заходи щодо поліпшення профілактики травматизму учасників навчально-виховного процесу» від 8.05.2013 № 493.
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
Нова редакція Порядку конкурсного відбору підручників запрацює з 1 вересня 2025 року. Розповідаємо про ключові зміни та їхній вплив на роботу шкіл.
Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля