Управління освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій отримали наказ МОН України щодо проведення заходів з профілактики побутового травматизму серед дітей
МОН України оприлюднило наказ «Про заходи щодо поліпшення профілактики з попередження побутового травматизму серед дітей» від 26.11.2015 № 1242 (далі — наказ № 1242).
Відповідно до наказу № 1242 департаменти загальної середньої та дошкільної освіти мають забезпечити роботу, спрямовану на реалізацію заходів із профілактики травматизму невиробничого характеру.
МОН України наказує спільно з працівниками з питань безпеки життєдіяльності обговорити на засіданнях відповідних колегій, рад стан побутового травматизму серед вихованців, учнів, проаналізувати його причини.
Окрім того, розглянути питання щодо розширення співпраці психологічних служб з громадськими організаціями психологічного спрямування.
Згідно з наказом № 1242 втратив чинність наказ МОН України «Про заходи щодо поліпшення профілактики травматизму учасників навчально-виховного процесу» від 8.05.2013 № 493.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання