Управління освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій отримали наказ МОН України щодо проведення заходів з профілактики побутового травматизму серед дітей
МОН України оприлюднило наказ «Про заходи щодо поліпшення профілактики з попередження побутового травматизму серед дітей» від 26.11.2015 № 1242 (далі — наказ № 1242).
Відповідно до наказу № 1242 департаменти загальної середньої та дошкільної освіти мають забезпечити роботу, спрямовану на реалізацію заходів із профілактики травматизму невиробничого характеру.
МОН України наказує спільно з працівниками з питань безпеки життєдіяльності обговорити на засіданнях відповідних колегій, рад стан побутового травматизму серед вихованців, учнів, проаналізувати його причини.
Окрім того, розглянути питання щодо розширення співпраці психологічних служб з громадськими організаціями психологічного спрямування.
Згідно з наказом № 1242 втратив чинність наказ МОН України «Про заходи щодо поліпшення профілактики травматизму учасників навчально-виховного процесу» від 8.05.2013 № 493.
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті