Учіння без научіння, або Педагоги Чернігова опановують нові освітні технології

Вихователі-методисти дошкільних закладів Чернігова і області 25 листопада 2015 року активно опановували один з ефективних інструментів реалізації принципу інтеграції — технологію блочно-тематичного планування та організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора — під час майстер-класу, проведеного автором технології доктором педагогічних наук Наталією Гавриш

Важливим досягненням останнього десятиліття було надання педагогічним колективам свободи вибору власної стратегії руху до якості освіти. І більшість педагогів-«дошкільників» уже усвідомили необхідність інтеграції змісту освіти як важливої вимоги швидкоплинного й інформаційно насиченого сьогодення. Тож перебуває в активному пошуку ефективних способів і засобів допомоги дітям в опануванні й засвоєнні цього змісту. Не залишилися осторонь цього процесу і педагоги Чернігівщини.

Вихователі-методисти дошкільних закладів Чернігова і області 25 листопада 2015 року активно опановували один з ефективних інструментів реалізації принципу інтеграції — технологію блочно-тематичного планування та організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора — під час майстер-класу, проведеного автором технології доктором педагогічних наук Наталією Гавриш.

Під час інтерактивної лекції Наталя Гавриш ознайомила учасників з теоретичними основами та науковим обгрунтуванням технології, яка протягом останніх двох років була втілена в журналі «Методична скарбничка вихователя». А з особливостями практичного застосування журналу як інструмента планування та тематикою, розкритою на його шпальтах за цей період, присутніх ознайомила Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Цифрового видавництва Експертус.

Та найбільшу зацікавленість педагоги виявили під час активних форм взаємодії з автором технології, адже багато хто з них вже активно впроваджує означену освітню технологію в практику роботи своїх педагогічних колективів. Вихователі-методисти вправлялись у побудові інтелектуальної карти — зручної візуальної форми блочно-тематичного планування, конструювали інтегроване заняття на задану тему, розробляли інтерактивні вправи для дошкільників, колективно розмірковували над плануванням інтерактивних видів роботи зі знаковими для дітей предметами.

У результаті більш як чотирьохгодинної роботи учасники майстер-класу дійшли висновку, що блочно-тематична організація освітнього процесу за принципом методичного конструктора є нині однією з найбільш затребуваних освітніх технологій. Адже завдяки принципу інтеграції в освітньому процесі основні секрети світу відкриваються дітям саме через опанування різних способів пізнання, пошукову-дослідницьку, навчально-пізнавальну діяльність під час проживання різних тем — так зване «учіння без научіння».

Тепла та щира атмосфера, що панувала в залі дошкільного закладу № 1 Чернігова, де проходив захід, наповнила кожного учасника радістю від спілкування й бажанням втілити в практику роботи своїх дошкільних закладів отримані знання і вміння.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27854

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді