Учіння без научіння, або Педагоги Чернігова опановують нові освітні технології

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вихователі-методисти дошкільних закладів Чернігова і області 25 листопада 2015 року активно опановували один з ефективних інструментів реалізації принципу інтеграції — технологію блочно-тематичного планування та організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора — під час майстер-класу, проведеного автором технології доктором педагогічних наук Наталією Гавриш

Важливим досягненням останнього десятиліття було надання педагогічним колективам свободи вибору власної стратегії руху до якості освіти. І більшість педагогів-«дошкільників» уже усвідомили необхідність інтеграції змісту освіти як важливої вимоги швидкоплинного й інформаційно насиченого сьогодення. Тож перебуває в активному пошуку ефективних способів і засобів допомоги дітям в опануванні й засвоєнні цього змісту. Не залишилися осторонь цього процесу і педагоги Чернігівщини.

Вихователі-методисти дошкільних закладів Чернігова і області 25 листопада 2015 року активно опановували один з ефективних інструментів реалізації принципу інтеграції — технологію блочно-тематичного планування та організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора — під час майстер-класу, проведеного автором технології доктором педагогічних наук Наталією Гавриш.

Під час інтерактивної лекції Наталя Гавриш ознайомила учасників з теоретичними основами та науковим обгрунтуванням технології, яка протягом останніх двох років була втілена в журналі «Методична скарбничка вихователя». А з особливостями практичного застосування журналу як інструмента планування та тематикою, розкритою на його шпальтах за цей період, присутніх ознайомила Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Цифрового видавництва Експертус.

Та найбільшу зацікавленість педагоги виявили під час активних форм взаємодії з автором технології, адже багато хто з них вже активно впроваджує означену освітню технологію в практику роботи своїх педагогічних колективів. Вихователі-методисти вправлялись у побудові інтелектуальної карти — зручної візуальної форми блочно-тематичного планування, конструювали інтегроване заняття на задану тему, розробляли інтерактивні вправи для дошкільників, колективно розмірковували над плануванням інтерактивних видів роботи зі знаковими для дітей предметами.

У результаті більш як чотирьохгодинної роботи учасники майстер-класу дійшли висновку, що блочно-тематична організація освітнього процесу за принципом методичного конструктора є нині однією з найбільш затребуваних освітніх технологій. Адже завдяки принципу інтеграції в освітньому процесі основні секрети світу відкриваються дітям саме через опанування різних способів пізнання, пошукову-дослідницьку, навчально-пізнавальну діяльність під час проживання різних тем — так зване «учіння без научіння».

Тепла та щира атмосфера, що панувала в залі дошкільного закладу № 1 Чернігова, де проходив захід, наповнила кожного учасника радістю від спілкування й бажанням втілити в практику роботи своїх дошкільних закладів отримані знання і вміння.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
103777

Свідоцтво досягнень — оцінювання учнів за вимогами НУШ

Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
329598

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
260637

Коректурні таблиці в роботі з дошкільниками

Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
1614

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді