Перегляньте! Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу

Як відомо, 29 серпня 2013 року напрям «Експертус Освіта» спільно з Міністерством освіти і науки України провів безоплатний вебінар. Його запис уже розміщено на порталі освітян України «Педрада»

29 серпня 2013 року відбулася серпнева інтернет-педрада у формі вебінару на тему «Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу». У безоплатному вебінарі взяли участь педагогічні працівники навчальних закладів різних типів, фахівці органів управлінь освітою, методичних та психологічних служб.

Першою виступила Віра Шинкаренко, начальник відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України. Вона представила нормативно-правову базу з питань інклюзивного навчання. Лектор акцентувала увагу на тому, що вся наявна нормативна база міститься на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України у відповідному розділі, і кожен охочий може ознайомитися з нею.

До обговорення приєдналася Інна Луценко, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України. У своєму виступі вона зосередилася на двох основних аспектах: особливостях створення індивідуальної програми розвитку для дітей з вадами різної нозології та функціональних обов’язках асистента вчителя навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням.

Підсумовуючи обговорення, головний редактор журналу «Практичний психолог: Школа» Тетяна Гурковська проаналізувала публікації в журналах напряму «Експертус Освіта», що висвітлюють проблему інклюзивного навчання. Для презентації вона обрала основні аспекти та статті, що цілісно представили проблему організації інклюзивного навчання в умовах навчального закладу.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Ресурси для організації якісного інклюзивного навчання

Забезпечити інклюзивний освітній простір — одне з завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора». Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів освіти поради, які ресурси задіяти для організації якісного інклюзивного навчання.
2202

Iзотерапевтичні техніки у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Діти з особливими освітніми потребами можуть навчатись у школі на два роки більше. А щоб налагодити взаємодію з дітьми з особливими освітніми потребами, скористайтеся ізотерапевтичними техніками.
19947

Інклюзія в освітньому процесі як одна із форм соціалізації дитини з особливими освітніми потребами

Обов’язок освітян полягає у забезпеченні вихованцям рівного доступу до освіти. Допоможе вирішити цю проблему інклюзивне навчання, якому сьогодні в сучасній освіті приділяється так багато уваги. Що це таке, як його організувати, які ресурси використати – читайте у нашій статті.
26516

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді