Перегляньте! Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як відомо, 29 серпня 2013 року напрям «Експертус Освіта» спільно з Міністерством освіти і науки України провів безоплатний вебінар. Його запис уже розміщено на порталі освітян України «Педрада»

29 серпня 2013 року відбулася серпнева інтернет-педрада у формі вебінару на тему «Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу». У безоплатному вебінарі взяли участь педагогічні працівники навчальних закладів різних типів, фахівці органів управлінь освітою, методичних та психологічних служб.

Першою виступила Віра Шинкаренко, начальник відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України. Вона представила нормативно-правову базу з питань інклюзивного навчання. Лектор акцентувала увагу на тому, що вся наявна нормативна база міститься на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України у відповідному розділі, і кожен охочий може ознайомитися з нею.

До обговорення приєдналася Інна Луценко, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України. У своєму виступі вона зосередилася на двох основних аспектах: особливостях створення індивідуальної програми розвитку для дітей з вадами різної нозології та функціональних обов’язках асистента вчителя навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням.

Підсумовуючи обговорення, головний редактор журналу «Практичний психолог: Школа» Тетяна Гурковська проаналізувала публікації в журналах напряму «Експертус Освіта», що висвітлюють проблему інклюзивного навчання. Для презентації вона обрала основні аспекти та статті, що цілісно представили проблему організації інклюзивного навчання в умовах навчального закладу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5698

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56770

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4734

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
432469

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
272677

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді