Перегляньте! Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як відомо, 29 серпня 2013 року напрям «Експертус Освіта» спільно з Міністерством освіти і науки України провів безоплатний вебінар. Його запис уже розміщено на порталі освітян України «Педрада»

29 серпня 2013 року відбулася серпнева інтернет-педрада у формі вебінару на тему «Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу». У безоплатному вебінарі взяли участь педагогічні працівники навчальних закладів різних типів, фахівці органів управлінь освітою, методичних та психологічних служб.

Першою виступила Віра Шинкаренко, начальник відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України. Вона представила нормативно-правову базу з питань інклюзивного навчання. Лектор акцентувала увагу на тому, що вся наявна нормативна база міститься на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України у відповідному розділі, і кожен охочий може ознайомитися з нею.

До обговорення приєдналася Інна Луценко, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України. У своєму виступі вона зосередилася на двох основних аспектах: особливостях створення індивідуальної програми розвитку для дітей з вадами різної нозології та функціональних обов’язках асистента вчителя навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням.

Підсумовуючи обговорення, головний редактор журналу «Практичний психолог: Школа» Тетяна Гурковська проаналізувала публікації в журналах напряму «Експертус Освіта», що висвітлюють проблему інклюзивного навчання. Для презентації вона обрала основні аспекти та статті, що цілісно представили проблему організації інклюзивного навчання в умовах навчального закладу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264171

Індивідуальна програма розвитку учня школи

Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
103753

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
79251

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді