Перегляньте! Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу

Як відомо, 29 серпня 2013 року напрям «Експертус Освіта» спільно з Міністерством освіти і науки України провів безоплатний вебінар. Його запис уже розміщено на порталі освітян України «Педрада»

29 серпня 2013 року відбулася серпнева інтернет-педрада у формі вебінару на тему «Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу». У безоплатному вебінарі взяли участь педагогічні працівники навчальних закладів різних типів, фахівці органів управлінь освітою, методичних та психологічних служб.

Першою виступила Віра Шинкаренко, начальник відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України. Вона представила нормативно-правову базу з питань інклюзивного навчання. Лектор акцентувала увагу на тому, що вся наявна нормативна база міститься на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України у відповідному розділі, і кожен охочий може ознайомитися з нею.

До обговорення приєдналася Інна Луценко, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України. У своєму виступі вона зосередилася на двох основних аспектах: особливостях створення індивідуальної програми розвитку для дітей з вадами різної нозології та функціональних обов’язках асистента вчителя навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням.

Підсумовуючи обговорення, головний редактор журналу «Практичний психолог: Школа» Тетяна Гурковська проаналізувала публікації в журналах напряму «Експертус Освіта», що висвітлюють проблему інклюзивного навчання. Для презентації вона обрала основні аспекти та статті, що цілісно представили проблему організації інклюзивного навчання в умовах навчального закладу.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
286

Індивідуальна програма розвитку учня школи

Якщо у вашому закладі освіти є учні з особливими освітніми потребами, то для них потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити?
100755

Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
5263

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді