Міністерство освіти і науки України визначило основні напрямки роботи щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.
Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.09.2013 № 1312 затверджено заходи, спрямовані на впровадження Державного стандарту початкової освіти для дітей з особливими освітніми потребами.
Протягом жовтня 2013 року буде сформовано та затверджено склад науково-творчих колективів, які розроблять Типові навчальні плани та навчальні програми для спеціальних ЗНЗ І, ІІ ступенів для дітей з особливими освітніми потребами, повідомляє МОН.
Протягом 2014-2020 років Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН забезпечить своєчасний видрук та доставку до спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня підручників для учнів 5-10 класів.
Крім того, до травня 2014 року на сайті міністерства буде розміщено базові навчальні програми для спеціальних ЗНЗ.
Ознайомтеся з документом докладніше.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу