Міністерство освіти і науки України визначило основні напрямки роботи щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.
Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.09.2013 № 1312 затверджено заходи, спрямовані на впровадження Державного стандарту початкової освіти для дітей з особливими освітніми потребами.
Протягом жовтня 2013 року буде сформовано та затверджено склад науково-творчих колективів, які розроблять Типові навчальні плани та навчальні програми для спеціальних ЗНЗ І, ІІ ступенів для дітей з особливими освітніми потребами, повідомляє МОН.
Протягом 2014-2020 років Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН забезпечить своєчасний видрук та доставку до спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня підручників для учнів 5-10 класів.
Крім того, до травня 2014 року на сайті міністерства буде розміщено базові навчальні програми для спеціальних ЗНЗ.
Ознайомтеся з документом докладніше.
Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку. Розглянемо приклади застосування інтелект-карт у плануванні інтегрованих уроків
Що організувати для дошкільників у літній період: ідеї, конспекти, сценарії літніх свят і розваг
Як впливають дидактичні ігри на розвиток дитини 5-6 років? Отримайте приклади дидактичних ігор для старших дошкільнят
З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
Які питання висвітлювати у щорічному звіті керівника закладу освіти, кого запросити, в якому форматі провести — читайте у статті