Орієнтовна циклограма діяльності психологічної служби закладу дошкільної освіти на
новий навчальний рік
Циклограма професійної діяльності практичного психолога є одним з проявів усталеної концепції системності в організаційно-методичній роботі. Така циклограма дає змогу фахівцеві оптимально побудувати свою роботу.
Моніторинг психологічного розвитку дітей: МЕТОДИКИ
Практичний психолог закладу дошкільної або загальної середньої освіти, створюючи циклограму своєї роботи, враховує:
- актуальні потреби і проблеми конкретного закладу освіти
- пріоритетні напрями роботи практичного психолога з урахуванням своєї професійної кваліфікації
- потреби власного професійного розвитку
- план роботи районного ЦПП на навчальний рік.
⇒ Річний план роботи практичного психолога
Як оформити на роботу працівників за різних умов, а також, як скласти заяви та накази, щоб не нести відповідальності за кадрові порушення.
Орієнтовна циклограма діяльності психологічної служби закладу дошкільної освіти
на 2022/2023 навчальний рік
Місяць | Зміст діяльності |
Серпень | - Внесення останніх коректив у план роботи на навчальний рік
- Оформлення плану роботи на навчальний рік
- Подання плану роботи на навчальний рік на погодження до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)
|
Вересень | - спостереження за перебігом адаптації дітей
- вивчення індивідуальних особливостей адаптування, специфіки входження в групу однолітків та навчальний заклад
- Участь у настановчій інструктивно-методичній нараді:
- ознайомлення з оновленнями у нормативній базі
- вибір творчої групи, проблематика якої на цьому етапі є цікавою для навчального закладу або психолога; в роботі цієї групи практичний психолог братиме участь упродовж начального року
- Оформлення діагностичної (розвивальної, просвітницької або навчальної) програми для подання на перевірку та затвердження до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)
|
Жовтень | - Надання рекомендацій педагогам навчального закладу щодо спілкування з конкретною дитиною-новачком, залучення її до співпраці; створення умов для комфортного перебування дитини в навчальному закладі та розкриття її особистісного потенціалу
- Подання психологічного інструментарію до та/або участь у роботі експертної групи щодо перевірки психологічного інструментарію
- Підготовка та участь у заходах
- Проведення для педагогів-початківців (вкажіть форму роботи з педагогами-початківцями. Наприклад, семінар-практикум. Вкажіть теми заходів)
|
Листопад | - У випадку проходження атестації — представлення досвіду роботи на фаховому методичному об’єднанні
- Підбиття попередніх підсумків роботи, виконаної в першому півріччі навчального року
|
Грудень | - Написання піврічного звіту про виконану роботу та подання до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)
- Обстеження дітей старшої групи щодо особливостей розвитку психологічної готовності до систематичного навчання в школі (перший етап)
- Збирання матеріалу для написання розвивальної (діагностичної, просвітницької, навчальної) програми
|
Січень | - Розроблення системи роботи щодо формування психологічної готовності старших дошкільників до шкільного навчання за результатами діагностики
- Збирання та узагальнення матеріалу для написання розвивальної (діагностичної, просвітницької, навчальної) програми
- Узагальнення та оформлення досвіду за умови проходження атестації в поточному навчальному році
|
Лютий | - Оформлення матеріалів розвивальної (діагностичної, просвітницької, навчальної) програми
|
Березень | - Контрольний зріз щодо особливостей психологічної готовності дітей шестирічного віку до шкільного навчання
- Подання діагностичної (розвивальної, просвітницької або навчальної) програми на перевірку та затвердження
- Проходження атестації
|
Квітень | - Участь у заходах
- Попереднє узагальнення результатів роботи, виконаної впродовж навчального року
|
Травень | - Узагальнення даних для написання аналітичного і статистичного звітів про роботу за навчальний рік
- Оформлення звітів та подання до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)
|
Червень | |
♥ Подолання психотравм у дошкільників