Циклограма діяльності практичного психолога

Орієнтовна циклограма діяльності психологічної служби закладу дошкільної освіти на новий навчальний рік

Циклограма професійної діяльності практичного психолога є одним з проявів усталеної концепції системності в організаційно-методичній роботі. Така циклограма дає змогу фахівцеві оптимально побудувати свою роботу.

Моніторинг психологічного розвитку дітей: МЕТОДИКИ

Практичний психолог закладу дошкільної або загальної середньої освіти, створюючи циклограму своєї роботи, враховує:

  • актуальні потреби і проблеми конкретного закладу освіти
  • пріоритетні напрями роботи практичного психолога з урахуванням своєї професійної кваліфікації
  • потреби власного професійного розвитку
  • план роботи районного ЦПП на навчальний рік.

⇒ Річний план роботи практичного психолога

Орієнтовна циклограма діяльності психологічної служби закладу дошкільної освіти
на 2022/2023 навчальний рік 

Місяць

Зміст діяльності

Серпень

  • Внесення останніх коректив у план роботи на навчальний рік
  • Оформлення плану роботи на навчальний рік
  • Подання плану роботи на навчальний рік на погодження до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)

Вересень

  • Робота з новачками:
  • спостереження за перебігом адаптації дітей
  • вивчення індивідуальних особливостей адаптування, специфіки входження в групу однолітків та навчальний заклад
  • Участь у настановчій інструктивно-методичній нараді:
  • ознайомлення з оновленнями у нормативній базі
  • вибір творчої групи, проблематика якої на цьому етапі є цікавою для навчального закладу або психолога; в роботі цієї групи практичний психолог братиме участь упродовж начального року
  • Оформлення діагностичної (розвивальної, просвітницької або навчальної) програми для подання на перевірку та затвердження до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)

Жовтень

  • Надання рекомендацій педагогам навчального закладу щодо спілкування з конкретною дитиною-новачком, залучення її до співпраці; створення умов для комфортного перебування дитини в навчальному закладі та розкриття її особистісного потенціалу
  • Подання психологічного інструментарію до  та/або участь у роботі експертної групи щодо перевірки психологічного інструментарію
  • Підготовка та участь у заходах
  • Проведення для педагогів-початківців  (вкажіть форму роботи з педагогами-початківцями. Наприклад, семінар-практикум. Вкажіть теми заходів)

Листопад

  • У випадку проходження атестації — представлення досвіду роботи на фаховому методичному об’єднанні
  • Підбиття попередніх підсумків роботи, виконаної в першому півріччі навчального року

Грудень

  • Написання піврічного звіту про виконану роботу та подання до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)
  • Обстеження дітей старшої групи щодо особливостей розвитку психологічної готовності до систематичного навчання в школі (перший етап)
  • Збирання матеріалу для написання розвивальної (діагностичної, просвітницької, навчальної) програми

Січень

  • Розроблення системи роботи щодо формування психологічної готовності старших дошкільників до шкільного навчання за результатами діагностики
  • Збирання та узагальнення матеріалу для написання розвивальної (діагностичної, просвітницької, навчальної) програми
  • Узагальнення та оформлення досвіду за умови проходження атестації в поточному навчальному році

Лютий

  • Оформлення матеріалів розвивальної (діагностичної, просвітницької, навчальної) програми

Березень

  • Контрольний зріз щодо особливостей психологічної готовності дітей шестирічного віку до шкільного навчання
  • Подання діагностичної (розвивальної, просвітницької або навчальної) програми на перевірку та затвердження
  • Проходження атестації

Квітень

  • Участь у заходах
  • Попереднє узагальнення результатів роботи, виконаної впродовж навчального року

Травень

  • Узагальнення даних для написання аналітичного і статистичного звітів про роботу за навчальний рік
  • Оформлення звітів та подання до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)

Червень

Подолання психотравм у дошкільників

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді