Діловодство в закладі загальної середньої освіти — як по маслу

Керівник, який правильно організував діловодство, спить спокійно. Якщо у вас безсоння — є інструмент, що сприяє впевненості керівника

Заклад освіти організовує діловодство відповідно до затвердженої індивідуальної інструкції з діловодства. Вона визначає основні правила заповнення документації, регламентує порядок документообігу тощо.

⇒ Нова Інструкція з діловодства: 7 розділів і 4 додатки

Організацію діловодства в закладі покладають, як правило, на секретаря чи заступника директора з навчально-виховної роботи.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Відповідальні за організацію діловодства:

  • розробляють індивідуальну інструкцію з діловодства та номенклатуру справ закладу
  • реєструють та обліковують документи
  • організовують документообіг, формування справ, їх зберігання та підготовку до передачі особі, відповідальній за ведення архіву закладу
  • забезпечують впровадження та контролюють дотримання працівниками закладу вимог інструкції з діловодства закладу, регламентів та національних стандартів
  • уживають заходів до зменшення обсягу документообігу в закладі
  • регулярно перевіряють стан діловодства в закладі
  • контролюють своєчасний розгляд та проходження документів у закладі
  • аналізують інформацію про документообіг, необхідну для прийняття управлінських рішень
  • організовують збереження документаційного фонду та користування ним
  • ініціюють підвищення кваліфікації працівників з питань діловодства та беруть участь у її організації.

Нормативна база організації діловодства

Організовувати діловодство в закладі освіти слід, ураховуючи положення:

Працівники закладу мають дотримуватися:

Зауважте!

Нині МОН розробляє нову типову інструкцію з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності.

Помічник у діловодстві

У випуску 2017.4 КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти» доступні:

  • шаблони документів, інструкції з діловодства, положень, наказів
  • довідкові таблиці й плани, які стануть у пригоді кожному керівнику.

Також у пригоді стане

Перелік документів щодо організації діловодства у закладі освіти
(випуск 2017.4 КОЗА-ДИСКа)

ІНСТРУКЦІЇ, ПОЛОЖЕННЯ

  • Інструкція з діловодства
  • Положення про архів
  • Положення про експертну комісію для проведення експертизи цінності документів
  • Довідкова таблиця «Вимоги до розміщення реквізитів документів»

ЖУРНАЛИ, КНИГИ

  • Журнал реєстрації бланків документів
  • Журнал реєстрації вихідних документів
  • Журнал реєстрації внутрішніх документів
  • Журнал реєстрації наказів з адміністративно-господарських питань
  • Журнал реєстрації наказів з кадрових питань тривалого строку зберігання
  • Журнал обліку особових справ
  • Книга обліку надходження та вибуття документів архіву
  • Звіт про обсяг документообігу

НАКАЗИ

  • Наказ про організацію діловодства
  • Примірний перелік документів, що не підлягають реєстрації службою діловодства
  • Наказ про складання номенклатури справ
  • Наказ про затвердження номенклатури справ
  • Наказ про створення експертної комісії для проведення експертизи цінності документів
  • План роботи експертної комісії
  • Протокол засідання експертної комісії
  • Наказ про створення архіву
  • Пам’ятка «Облаштовуємо приміщення архіву»
  • План роботи архіву

АКТИ

  • Акт про нестачу справ (документів) у структурних підрозділах
  • Акт про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ
  • Акт про видавання справ у тимчасове користування
  • Картка-замінник справи
  • Акт про перевіряння наявності та стану справ (документів)
  • Аркуш перевіряння наявності та стану документів
  • Акт про невиправні пошкодження справ (документів)
  • Акт про невиявлення справ, шляхи розшуку яких вичерпано
  • Картка обліку невиявленої справи
  • Акт про приймання-передавання документів установи на постійне зберігання
  • Акт про приймання-передавання справ під час зміни керівника
  • Акт про приймання-передавання справ під час зміни керівника архіву (особи, відповідальної за архів)

НОМЕНКЛАТУРА СПРАВ, ОПИСИ СПРАВ

  • Номенклатура справ
  • Номенклатура справ структурного підрозділу
  • Титульний аркуш справи
  • Засвідчувальний напис справи
  • Титульний аркуш опису
  • Внутрішній опис документів справи
  • Опис справ структурного підрозділу
  • Опис справ постійного зберігання
  • Опис справ тривалого (понад 10 років) зберігання
  • Опис справ з кадрових питань

– Реєстр описів



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді