Заняття з хореографії формують у дошкільників основи хореографічної майстерності, оздоровлюють і поліпшують фізичний та емоційний стан.
Навігатор активностей для роботи з дошкільниками
Роботу гуртка з хореографії проводять відповідно до програми та перспективного тематичного плану роботи.
Систематичність | занять | двічі на тиждень |
Тривалість | 25-30 хвилин |
Скачайте
Орієнтовна програма хореографічного гуртка
Перспективний план роботи хореографічного гуртка
Цілі та завдання
Основні завдання програми гуртка з хореографії:
- задовольняти зацікавленість дітей обраним видом мистецтва
- дати дітям початкову хореографічну підготовку
- формувати в дітей основні рухові навички, які дадуть їм змогу почуватися впевнено під час подальших хореографічних занять
- сприяти розвитку в дітей музичних здібностей — музичної пам’яті, слуху, відчуття ритму тощо
- сприяти загальному оздоровленню дітей
- виховувати в дітях такі особистісні якості, як працездатність, витримка, чуйність, відчуття колективу тощо.
Які знання й навички потрібні вихователю для роботи вінклюзивній групі? Яка роль вихователя в команді психолого-педагогічного супроводу? Як організовувати освітній процес відповідно до рівня підтримки дитини?
Під час планування гурткових занять з ритміки та хореографії орієнтуйтеся на такі цілі:
- навчати дітей володіння своїм тілом, утримання красивої постави та граційної ходи
- заохочувати дітей до сценічних виступів, навчати впевнено триматися перед публікою
- виховувати в дітях загальну музикальність, виразність виконання.
Під час проведення з дітьми занять гуртка з хореографії ви розв’яжете зокрема такі завдання:
- розвиватимете в дітях гнучкість, координацію, витривалість, уміння орієнтуватися на танцювальному майданчику, на сцені
- ознайомите дітей з елементами музичної грамоти
- формуватимете в них уміння слухати й сприймати музику
- активізуватимете в дітях уміння втілювати музичний образ в рухах, міміці тощо.
Гурткова діяльність
Як проводити заняття
Гурткові заняття з ритміки та хореографії проводьте у світлому та добре провітрюваному приміщенні, оснащеному спеціальними станками, висота яких — 65-80 см, відстань від стіни — 30 см.
Діти мають приходити на заняття у спеціальному одязі, наприклад:
- хлопчики — білі футболки, чорні шорти, білі носочки, чешки
- дівчатка — білі футболки, білі спідниці «напівсонце», білі носочки, чешки.
Заняття проводьте з музичним супроводом (фортепіано, баян). Натомість для здійснення хореографічних постановок використовуйте аудіозаписи, добираючи їх не лише за жанровою відповідністю певному танцю, а й з урахуванням особливостей дитячого сприймання.
За матеріалом Валентини Горбенко, вихователя-методиста,
Надії Голуб’ятникової, хореографа ДНЗ № 7 «Теремок»,
Запорізька обл.