Прийняття на роботу в умовах воєнного стану: правда і міфи
День тижня | І тиждень | ІІ тиждень | ІІІ тиждень | ІV тиждень |
---|---|---|---|---|
Понеділок | 1. Робота в методичному кабінеті (розроблення методичних рекомендацій та посібників) 2. Ознайомлення з новими методичними розробками, публікаціями у фахових виданнях 3. Підготовка до методичних заходів
| 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування (тематичне чи комплексне вивчення) 2. Індивідуальні консультації для вихователів молодших груп | 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування (оперативний контроль) 2. Індивідуальні консультації для вихователів середніх груп | 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування 2. Індивідуальні консультації для вихователів старших груп |
Вівторок | 1. Школа вихователів-початківців 2. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування (тематичне чи комплексне вивчення) 3. Консультаційний пункт для батьків, діти яких відвідують групи раннього віку | 1. Колективні перегляди освітнього процесу (згідно з річним планом) 2. Робота в методичному кабінеті (упорядкування матеріалів, каталогів) 3. Консультаційний пункт для батьків, діти яких відвідують молодші групи | 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування 2. Засідання творчої групи. Планування та реалізація освітніх проектів, фахових конкурсів, конкурсів-оглядів тощо 3. Консультаційний пункт для батьків дітей середніх та старших груп
| 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування 2. Робота в методичному кабінеті (розроблення пам’яток, рекомендацій) |
Середа | 1. Попереджувальний контроль в групах, у яких працюють педагоги-початківці 2. Педагогічна година 3. Індивідуальні консультації для вихователів груп раннього віку | 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування (тематичне чи комплексне вивчення) 2. Педагогічна година (консультації, семінари, семінари-практикуми та інші форми методичної роботи відповідно до річного плану роботи) 3. Узагальнення перспективного педагогічного досвіду
| 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування (оперативний контроль) 2. Засідання педагогічної ради (відповідно до річного плану роботи) 3. Робота в методичному кабінеті (узагальнення перспективного педагогічного досвіду) | 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування (медико-педагогічний контроль) 2. Педагогічна година 3. Перевірка та затвердження календарних планів роботи з дітьми груп раннього віку та корегування освітніх маршрутів дітей (за потреби) |
Четвер | 1. Робота з педагогами-початківцями (за потреби) 2. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування (медико-педагогічний контроль) 3. Підготовка до тематичних та комплексних перевірок | 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування (тематичне чи комплексне вивчення) 2. Школа педагогічного мінімуму для помічників вихователів 3. Робота в методичному кабінеті (розроблення методичних рекомендацій, посібників)
| 1. Підготовка тематичних виставок, презентацій 2. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування 3. Робота в методичному кабінеті (добирання методичної літератури, підготовка анотацій) | 1. Школа педагогічного мінімуму для помічників вихователів 2. Планування роботи на місяць 3. Перевірка та затвердження календарних планів молодших та середніх груп та корегування освітніх маршрутів дітей (за потреби) |
П’ятниця | 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування (тематичне чи комплексне вивчення)
| 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування (медико-педагогічний контроль) 2. Допомога вихователям у підготовці батьківських зборів
| 1. Спостереження за освітнім процесом та його аналізування
| 1. Перевірка та затвердження календарних планів роботи вихователів дітей старших груп; планів роботи спеціалістів 2. Робота в методичному кабінеті (підготовка до виставок, конкурсів)
|
Які знання й навички потрібні вихователю для роботи вінклюзивній групі? Яка роль вихователя в команді психолого-педагогічного супроводу? Як організовувати освітній процес відповідно до рівня підтримки дитини?
Циклограми діяльності вихователя-методиста на кожен місяць