Вiдповiдно до
, вивчаючи професiйну дiяльнiсть керiвникiв навчальних закладiв, атестацiйнi комiсiї мають з’ясувати, зокрема, такi питання:- виконання програми розвитку навчального закладу та результати iнновацiйної дiяльностi
- стан органiзацiї навчальної та виховної роботи, додержання вимог державних освiтнiх стандартiв
- результати державної атестацiї навчального закладу
- результати перевiрок, проведених Державною iнспекцiєю навчальних закладiв, мiсцевими органами управлiння освiтою та iншими органами державного нагляду (контролю)
- додержання вимог щодо забезпечення безпечних та нешкiдливих умов навчання учнiв
- пiдсумки монiторингу роботи з педагогiчним колективом та iншими працiвниками навчального закладу
- ефективнiсть взаємодiї з громадськими органiзацiями та органами шкiльного самоврядування
- додержання педагогiчної етики, моралi.
Крiм того, атестацiйнi комiсiї мають проаналiзувати звiти керiвникiв навчальних закладiв про свою роботу на загальних зборах (конференцiях) колективу навчальних закладiв, а також розгляд звернень громадян.